McSlade Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 Vet nån vart det finns en karta med alla paket på? Jag hittar inte de sista. Orkar inte leta mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 Joo... Men jag har bara Portland och Shoreside Vale. Blaques gtasajt kanske har nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 (redigerad) gamefaqs.com Redigerad 20 februari, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 Jo, jag hade Staunton också. Wait a second! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
McSlade Skrivet 20 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 Kollade på Blaques sida och hittade.... Tack så mycket. //McSlade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 (redigerad) Kollade på Blaques sida och hittade.... Tack så mycket. //McSlade icke sa Nicke! Det finns inga märken för paketen! Portland Stauton Island Redigerad 20 februari, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
McSlade Skrivet 20 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 Märkte det nu när jag kollade lite närmare, men de länkar du nu la upp har ju inte heller det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 Märkte det nu när jag kollade lite närmare, men de länkar du nu la upp har ju inte heller det. En är det fel på, och den andra kan jag ta bort... Men Portland är där. Dom Svarta fyrkanterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
McSlade Skrivet 21 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Jag ser fyrkanterna nu, men sista ön saknas. Behöver lite hjälp med den också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
McSlade Skrivet 22 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 jag har en annan fråga ni kanske kan svara på. Man kan ju lämna utryckningsfordon i hamnen i Portland. Vilka ska man lämna och får man något för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 jag har en annan fråga ni kanske kan svara på. Man kan ju lämna utryckningsfordon i hamnen i Portland. Vilka ska man lämna och får man något för det? Du ska lämna alla och så får du typ 1500$ för varje och sen kan du komma och hämta dom när som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts