kling66 Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 När jag spelar t.ex. Ghost Recon Advanced Warfighter eller Thief Deadly Shadows så låser sig datorn. Det är som att skärmen stänger av sig, fast det tar olika lång tid varje gång. Spelar jag t.ex. Fifa eller Football Manager så kan jag dock spela hur länge som helst. Någon som vet vad felet är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Överhettat grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 7 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 (redigerad) Lättaste sättet att fixa det på? EDIT: Spelen har funkat helt ok förrut, det är bara på sistonde som det har blivit så. Redigerad 7 juli, 2007 av kling66 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Lättaste sättet att fixa det på? Blåsa ur fläkten, damma ur datorn. Worst case scenario, ny fläkt eller nytt grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Om du inte redan gjort det kan du även installera Speed Fan. Det hjälper dig att hålla koll på temperaturen i datorn och du kan ändra varvtalet på fläktarna i programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts