Xersize Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Runkarmen och musen är samma arm, om du nu måste veta. Dessutom har jag bara en platta då jag har en bärbar dator och inte orkat hämta musen som ligger i andra sidan rummet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Runkarmen och musen är samma arm, om du nu måste veta. Ingen kommentar. HAHAHAHAHAH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Hey, det var du som kommenterade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Hey, det var du som kommenterade det Det visade bara hur jävla dum du är. Grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Jag tycker okka alltid tycks få till vackra frisyrer, så det blir honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Tackar, Mordos. Har aldrig påstått att jag är "The Clever Man". Men inget mer OT i denna tråd för min del nu. Ska sova, har saker att göra imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Tror inte att de jag känner skulle vilja att jag blev som du, Stell Men ärligt, talat, har undrat ett tag nu hur gammal du är. Du verkar vara kring 30 eller liknande, antingen arbetslös elelr med ett tråkigt arbete som du egentligen inte är nöjd med. Men svara bara på fråga, hur gammal är du? Jag är 20, bara 10 år fel. Arbetslös och ett tråkigt arbete jag egentligen inte är nöjd med. Att ta hand om dig. Tror jag ska skicka dig en tvångsomhändertagning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Som sagt, inget mer OT här för mig. Vill du fortsätta detta (vilket jag inte tror eller hoppas på att du vill) så finns PM. Svejsan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Jag tycker okka alltid tycks få till vackra frisyrer, så det blir honom. Jag blir rörd. Sötnos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Kebab typ... han är tuff Vad nu?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Jag skulle vilja vara den som tycker att öl är gott. Då kan du vara jag Fast jag vill vara någon som gillar fiskbullar för jag gillar inte fiskbullar fast jag vill bara byta när nån som gillar fiskbullar bjuder mig på fiskbullar så jag kan äta dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Vad nu?! Ja, du är tuff. Diggar David Hasselhoff och så, urcoolt bah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Hmm Merkky, Wu Zi Mu, iweX eller agent47 Varför säger jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I Need Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 alla är för mainstream för min del som är udda som satan. Haha, ja, att vara fjortis ska vara rätt så ute nu har jag hört så du är nog mest alternativ här på forumet för tillfället i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts