Pico Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Säkra källor: Eazy e är en fakeuser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Varför quotade du Roxxy då? Tappat din intelligens? Jag quotade Roxxy för han skrev "Det var ingen nyhet", vilket inte heller "Apor föds med päls" är. Detta tillsammans med att den är vanligt "rasistskämt" att gämföra invandrare med apor. Lågt, sure. Kul, nah. Gör allt för att reta idiotiska användare här. Eazy e: Så kan du väl inte säga om din mamma? Elakt tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Jag skulle vilja vara den som tycker att öl är gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Eller Tweak, för han kan köpa badbyxor billigt. Det har du rätt i. Jag skulle också vilja vara Tweak. För då skulle jag kunna köpa Billabong-shorts för mindre än halva priset (var det väl?)... Eller Lajnux. Skulle vara coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Skulle ta valfri person som kan spela gitarr, då jag vill det men pallar inte. Haha då ligger man bra till hands - lirar ju även trummor, bas och keyboard.. Själv så skulle jag nog vilja vara Hultan, för att vara gud - och få sajten på fötter igen! Alternativt vilken kvinnlig forumit som hellst... Eller VickeX - för att han är så jävla trevlig helt enkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Jag skulle välja Kiedis. Samma anledningar som KvaddadPadda + hans kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Skulle nog vilja vara Stell... Missupfatta mig inte, är inte avundsjuk på honom och gillar honom inte alls. DÄremot vill jag se världen ur hans perspektiv bara någon dag så att jag får chansen att inse hur han tänker och varför han alltid verkar vara en 80-årig klago-kärring som hittar fel i allt och gör egna fel i allt felfritt. Skulle vara kul att inse varför han alltid är så negativ, helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Jag skulle vilja vara P-C eller grim_back. P-C eftersom att han hänger med snygga människor och har jättesnygga ögon och verkar leva mitt liv (fast med droger) fast i en större och bättre stad, grm_back pga. sin jättesöta asiatiska flickvän som han springer runt och lever punk-på-gröna-ängar med och hoppa från hustak och leva ghettolove. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Haha då ligger man bra till hands - lirar ju även trummor, bas och keyboard.. Själv så skulle jag nog vilja vara Hultan, för att vara gud - och få sajten på fötter igen! Alternativt vilken kvinnlig forumit som hellst... Eller VickeX - för att han är så jävla trevlig helt enkelt! Tackar du. Jag skulle vilja vara dig, för att få stå inför publik. Vill, fast jag vågar inte. Då vore det bra om man kunde vara dig för en dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Jag skulle vilja vara P-C eller grim_back. P-C eftersom att han hänger med snygga människor och har jättesnygga ögon och verkar leva mitt liv (fast med droger) fast i en större och bättre stad.' Jo, man tackar ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 ' Jo, man tackar ja. Du borde väl vara glad för att jag vill vara som dig, bara det att jag i min kropp är feg när det kommer till droger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Du borde väl vara glad för att jag vill vara som dig, bara det att jag i min kropp är feg när det kommer till droger? Det är inte kroppen man tär på med droger, det är hjärnan. Men visst, jag är hedrad. Förresten har jag inte brukat något på en månad så shhh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I Need Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 StellHell skulle ju vara trevlig att ratta för en dag. Har alltid undrat hur en gravt hjärnskadad och stjärtpenetrerad ser på sin omgivning. Annars finns det ju mycket annat äckligt "folk" här, I_lol till exempel, eller varför inte Nord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Skulle nog vilja vara Stell... Missupfatta mig inte, är inte avundsjuk på honom och gillar honom inte alls. DÄremot vill jag se världen ur hans perspektiv bara någon dag så att jag får chansen att inse hur han tänker och varför han alltid verkar vara en 80-årig klago-kärring som hittar fel i allt och gör egna fel i allt felfritt. Skulle vara kul att inse varför han alltid är så negativ, helt enkelt. LOL. Vad sött, jag skulle inte vilja vara dig för en dag, då du är re-tar-ded. StellHell skulle ju vara trevlig att ratta för en dag. Har alltid undrat hur en gravt hjärnskadad och stjärtpenetrerad ser på sin omgivning. Annars finns det ju mycket annat äckligt "folk" här, I_lol till exempel, eller varför inte Nord? Naaaw, wanna have sex now, eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Jag skulle inte ha något emot att vara Stell för en dag. Skulle sno lite välformulerade håningar och sno de välpassande kommentarerna. Gillar inte så mycket, men I tip my hat to the man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Tror inte att de jag känner skulle vilja att jag blev som du, Stell Men ärligt, talat, har undrat ett tag nu hur gammal du är. Du verkar vara kring 30 eller liknande, antingen arbetslös elelr med ett tråkigt arbete som du egentligen inte är nöjd med. Men svara bara på fråga, hur gammal är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 (redigerad) Kebab typ... han är tuff Xersize: Stellan tog studenten i våras, Redigerad 19 september, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Men svara bara på fråga, hur gammal är du? Titta i hans profil. ÅH NEJ, SÅ SVÅRT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Titta i hans profil. ÅH NEJ, SÅ SVÅRT. Och anstränga mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Och anstränga mig? Luta sig efter musen för att runkarmen har fullt upp? Väldigt ansträngande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts