Jump to content

Vilken forumit skulle ni helst vilja vara för en dag?

kicken
 Share

Recommended Posts

den som har en sexig tjej vem har det?.

jag skulle knulla henne sen sno hans (mina) grejer sen gömma dom och nästa dag ta hem dom..

kanske stellhell och döda folk så att han åkte in i fängelset på flera livstider:P

1) varför citerar du Kicken?

2) va?

3) Du är 14 (säger du) har du ens hår på ballen?

4) VA?

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 113
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag skulle vilja vara Eazy e, så skulle jag stjäla en bil och leta upp mina blattvänner och åka och råna

en vapenaffär och göra en driveby på ett dagis, och sen åka till polistationen och skylla allt på stellhell

som var där hemma och drack några bärs den kvällen, och sen så blir jag fängslad 2-gånger-mitt-eget-liv.

Och sen när jag blir mig själv så åker jag till fängelset med bruden han skulle haffa och så grovhånglar jag med henne och pekar på Eazy e och skriker vem haffade bruden nu då!! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1) varför citerar du Kicken?

2) va?

3) Du är 14 (säger du) har du ens hår på ballen?

4) VA?

1 oj det var inte med flit.

2tex om jag valde att jag ville vara r2d2 skulle jag ta hans pengar o tv o datan gömma någonstans sen nästa dag när jag blev mig själv igen skulle jag ta dom.

3 nej jag har precis rakat den man får oftast hår när man är 12 år iallafall turkar, araber och suriyaner .

4jag är iriterad på stellhell eftersom han retar mig för att jag är turk i en anan topic men jag kan inte rapportera han för att han är admin :lol:

Jag skulle vilja vara Eazy e, så skulle jag stjäla en bil och leta upp mina blattvänner och åka och råna

en vapenaffär och göra en driveby på ett dagis, och sen åka till polistationen och skylla allt på stellhell

som var där hemma och drack några bärs den kvällen, och sen så blir jag fängslad 2-gånger-mitt-eget-liv.

Och sen när jag blir mig själv så åker jag till fängelset med bruden han skulle haffa och så grovhånglar jag med henne och pekar på Eazy e och skriker vem haffade bruden nu då!! :lol:

det finns inte vapenaffärer här, jag gör inte drivebys på dagis och du skulle aldrig kunna haffa henne eftersom hon gillar inte svennar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vad är du då finnsk

Mitä perkele satana, helvetti. Turpa kiina satana vittu!

Jag är Finlands"svenne" och bor i "Svenne"Finland, och det hittar man på västra Finska kusten.

Men största delen av mitt blod är svenskt, 80% skulle jag tro, skulle Svensk-finland vara ett land

skulle nog mitt blod höra mer till den delen.

Svenska som modersmål Finska som A1 Språk.

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitä perkele satana, helvetti. Turpa kiina satana vittu!

Jag är Finlands"svenne" och bor i "Svenne"Finland, och det hittar man på västra Finska kusten.

Men största delen av mitt blod är svenskt, 80% skulle jag tro, skulle Svensk-finland vara ett land

skulle nog mitt blod höra mer till den delen.

Svenska som modersmål Finska som A1 Språk.

du ska ju lätt lära mig finska :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Igen, du tycker. Ingen annan tycker det, alla andra fattar också att jag skämtar på din bekostnad. Du är bakom flötet i alla trådar du rör vid, finns inget annat att göra än skämta om det.

häe

Hahahahahaha!

Tycker du inte det är kul får du dra.

och här

Idiot.

Vart i "Apor föds med päls" ser du ett skämt? Jag skrev bara ren fakta, som inte var någon nyhet.

DIN JÄVLA CPSTÖRDA IDIT DU SKÄMMER UT DDEJ SJÄLV

Länk till kommentar
Dela på andra sidor