Kiedis Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 (redigerad) den som har en sexig tjej vem har det?. jag skulle knulla henne sen sno hans (mina) grejer sen gömma dom och nästa dag ta hem dom.. kanske stellhell och döda folk så att han åkte in i fängelset på flera livstider:P 1) varför citerar du Kicken? 2) va? 3) Du är 14 (säger du) har du ens hår på ballen? 4) VA? Redigerad 12 juli, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Jag skulle vilja vara Eazy e, så skulle jag stjäla en bil och leta upp mina blattvänner och åka och råna en vapenaffär och göra en driveby på ett dagis, och sen åka till polistationen och skylla allt på stellhell som var där hemma och drack några bärs den kvällen, och sen så blir jag fängslad 2-gånger-mitt-eget-liv. Och sen när jag blir mig själv så åker jag till fängelset med bruden han skulle haffa och så grovhånglar jag med henne och pekar på Eazy e och skriker vem haffade bruden nu då!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy e Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 1) varför citerar du Kicken? 2) va? 3) Du är 14 (säger du) har du ens hår på ballen? 4) VA? 1 oj det var inte med flit. 2tex om jag valde att jag ville vara r2d2 skulle jag ta hans pengar o tv o datan gömma någonstans sen nästa dag när jag blev mig själv igen skulle jag ta dom. 3 nej jag har precis rakat den man får oftast hår när man är 12 år iallafall turkar, araber och suriyaner . 4jag är iriterad på stellhell eftersom han retar mig för att jag är turk i en anan topic men jag kan inte rapportera han för att han är admin Jag skulle vilja vara Eazy e, så skulle jag stjäla en bil och leta upp mina blattvänner och åka och råna en vapenaffär och göra en driveby på ett dagis, och sen åka till polistationen och skylla allt på stellhell som var där hemma och drack några bärs den kvällen, och sen så blir jag fängslad 2-gånger-mitt-eget-liv. Och sen när jag blir mig själv så åker jag till fängelset med bruden han skulle haffa och så grovhånglar jag med henne och pekar på Eazy e och skriker vem haffade bruden nu då!! det finns inte vapenaffärer här, jag gör inte drivebys på dagis och du skulle aldrig kunna haffa henne eftersom hon gillar inte svennar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 det finns inte vapenaffärer här, jag gör inte drivebys på dagis och du skulle aldrig kunna haffa henne eftersom hon gillar inte svennar. Men det är väl bra det, eftersom jag inte är en svenne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy e Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Men det är väl bra det, eftersom jag inte är en svenne. vad är du då finnsk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 (redigerad) vad är du då finnsk Mitä perkele satana, helvetti. Turpa kiina satana vittu! Jag är Finlands"svenne" och bor i "Svenne"Finland, och det hittar man på västra Finska kusten. Men största delen av mitt blod är svenskt, 80% skulle jag tro, skulle Svensk-finland vara ett land skulle nog mitt blod höra mer till den delen. Svenska som modersmål Finska som A1 Språk. Redigerad 12 juli, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Mitä perkele satana, helvetti. Turpa kiina satana vittu! Jag är Finlands"svenne" och bor i "Svenne"Finland, och det hittar man på västra Finska kusten. Men största delen av mitt blod är svenskt, 80% skulle jag tro, skulle Svensk-finland vara ett land skulle nog mitt blod höra mer till den delen. Svenska som modersmål Finska som A1 Språk. du ska ju lätt lära mig finska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Varför inte Tackleberry då ? hmm, ja, jag kom bara att tänka på Qouad i första hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Varför inte Tackleberry då ? Skulle inte jag duga? hmm, ja, jag kom bara att tänka på Qouad i första hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 (redigerad) Skulle inte jag duga? :lol: Jo, du duger oerhört bra ( ) , men nu är det så att han är bättre Redigerad 12 juli, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 jag är iriterad på stellhell eftersom han retar mig för att jag är turk i en anan topic men jag kan inte rapportera han för att han är admin Hahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 3 nej jag har precis rakat den man får oftast hår när man är 12 år iallafall turkar, araber och suriyaner . Det var väl ingen nyhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy e Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Det var väl ingen nyhet. nej.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Det var väl ingen nyhet. Apor föds med päls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Apor föds med päls. Du säger att du skämtar och det finns ingen anledning att rapportera dig. Förstår det, men det skulle ju vara en fördel om du i alla fall skrev något roligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Du säger att du skämtar och det finns ingen anledning att rapportera dig. Förstår det, men det skulle ju vara en fördel om du i alla fall skrev något roligt... Idiot. Vart i "Apor föds med päls" ser du ett skämt? Jag skrev bara ren fakta, som inte var någon nyhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Varför quotade du Roxxy då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy e Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Igen, du tycker. Ingen annan tycker det, alla andra fattar också att jag skämtar på din bekostnad. Du är bakom flötet i alla trådar du rör vid, finns inget annat att göra än skämta om det. häe Hahahahahaha! Tycker du inte det är kul får du dra. och här Idiot. Vart i "Apor föds med päls" ser du ett skämt? Jag skrev bara ren fakta, som inte var någon nyhet. DIN JÄVLA CPSTÖRDA IDIT DU SKÄMMER UT DDEJ SJÄLV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Nu har han väl ändå förtjänat sig en biljett bort härifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 skule vilga varra eazy e förr då hadde ja hafft en brudd at hafa i en hiss!! *fnizzlol^* Seriöst? Skulle vilja vara någon med ultimata gitarrskills. Sen hade jag hoppats att komma ihåg dom dagen efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts