Siana Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Om vi är inne på det spåret har jag flera jag skulle vilja vara (snarare kunna besitta deras kunskaper): Patrik - självklart. Stor inspirationskälla, han tecknar grymt bra. 50 Cent - Helt underbar teckningsstil och han verkar även kunna en del grafitti. HemuleN - Även riktigt duktig, främst på grafitti men han tecknar också skitbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Som Siana, om jag tänker efter finns det även flera jag skulle vilja "testa" att vara. Explosiv_Anka - Vill se hur det är att vara riktigt biff som han är. Qouad - Bo så nära havet och ha ett lugnt och bra liv som han verkar ha. eXotic - Verkar ha ett utomordentligt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 eXotic - Verkar ha ett utomordentligt liv. Nåväl, om jag ska ge ett seriöst svar på frågan. Maimstream, han har humor, jag har inte. Kanske kan lära mig ett och annat. Henkibojj, jag skulle helt enkelt memorera så mycket som möjligt från honom. Främst inom PSP, men sedan vet jag att han är duktig i andra saker med. SlewME, även där för att lära mig mer. Den här gången om hemsideuppbyggnad och kodning. Otroligt vad duktig han är. P-C faktiskt. Skulle vilja testa på hans livsstil (Som jag tycker han målar upp här på forumet). Det känns lite smutsigt, lite vågat. Med smak av mycket alkohol, en hel del rökning och lite droger. (Eller vad man nu ska kalla det han röker) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 P-C faktiskt. Skulle vilja testa på hans livsstil (Som jag tycker han målar upp här på forumet). Det känns lite smutsigt, lite vågat. Med smak av mycket alkohol, en hel del rökning och lite droger. (Eller vad man nu ska kalla det han röker) Antog att någon skulle dra upp det förr eller senare. Visst skulle det vara kul att knarka ner sig totalt utan att ta konsekvenserna nästa dag, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Själv tycker jag det verkar vara smått patetiskt att sitta och tänka "hm, jag vill vara den människan för att han kan det, det kan inte jag. Får jag vara honom en dag så kan jag det sedan, wiiiiiiiie" Orka liksom. JAG VILL VARA CURLY FÖR HAN ÄR SOET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Skulle välja den med bäst dator här på forumet. Så kan man sitta och spela heladagen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 (redigerad) Antog att någon skulle dra upp det förr eller senare. Visst skulle det vara kul att knarka ner sig totalt utan att ta konsekvenserna nästa dag, va? Du har officell "pundarstämpel" här verkar det som. Men det är lugnt, vi älskar dig ändå. Vi planerade ju faktiskt bröllop på DH! <3 T: Tobias Nilsson. Redigerad 9 juli, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Antog att någon skulle dra upp det förr eller senare. Visst skulle det vara kul att knarka ner sig totalt utan att ta konsekvenserna nästa dag, va? Precis, nej men inte bara på grund av det. Utan hela din livsstil verkar vara... Så olik min som det bara går, det skulle vara häftigt att pröva på det någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 T: Tobias Nilsson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 (redigerad) Precis, nej men inte bara på grund av det. Utan hela din livsstil verkar vara... Så olik min som det bara går, det skulle vara häftigt att pröva på det någon gång. Äh, ta livet en gnutta oseriöst bara. Köp en flaska vodka och spring ut. Man behöver inte vara så jävla rädd om sin hälsa hela tiden. Jag har inte lust att spendera 20 år av mitt liv på ett ålderdomshem liksom. Då dör jag hellre lite tidigare. Men jag ska inte gå runt och uppmuntra folk till att göra det jag gör (vilket egentligen är så jävla smutsigt och dräggigt som det kan verka) Jag är bara en vanlig fjortis i allmänn benämning. Redigerad 9 juli, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Jag vet inte om ja skulle vilja vara nån annan här på forumet. Jag är nöjd med mig själv även fast jag har haft tråkigt nu under sommaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Jag hade nog velat vara R2D2 eller Siana eftersom dem har så stor respekt här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Ah, nu vet jag vem jag vill vara; The Dude, Livsnjutaren Jag hade nog velat vara R2D2 eller Siana eftersom dem har så stor respekt här på forumet. Där har du en poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 (redigerad) Qouad: glida runt i Västervik och kunna käka på Kebabmästaren hela dagarna. men det är nog bara på sommrarna det. På vintern skulle jag vilja vara SlewME, sitta och pula med hemsidor etc. tills jag dog. Haha, ja man kan ju inte klaga på att ha nära till mästaren Känner mig plötsligt jävligt överskattad, mina kunskaper är inget att hänga i granen. Har alltid varit imponerad över din färgläggning. Du vet när du använder mörka gröna/bruna färger och sådär. Får aldrig till det så snyggt som du kan. Sen verkar du ha ordentlig fantasi och klara av att få till 'det där lilla extra'. Qouad - Bo så nära havet och ha ett lugnt och bra liv som han verkar ha. Mysigt att bo vid havet är det absolut. ...ibland lite för lugnt T: Tobias Nilsson. Haha xD Jag har träffat honom Redigerad 9 juli, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Haha, ja man kan ju inte klaga på att ha nära till mästaren Ja Men jag bor på Rönnby! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Jag kom på att jag vill vara Eazy e och haffa bruden han ... jag är kär i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Jag kom på att jag vill vara Eazy e och haffa bruden han ... jag är kär i Fan, jag hade precis tänkt skriva samma sak Sedan skulle jag gärna vilja pröva på att vara teoman och saft_bullar också Ska vi ta nån mer seriös person så skulle jag nog välja, hmm... SlewME kanske. Vill lära mig lite mer om att skapa hemsidor och så. Qouad också, skulle vilja lära mig lite mer i photoshop. Kan absolut ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 (redigerad) Fan, jag hade precis tänkt skriva samma sak Sedan skulle jag gärna vilja pröva på att vara teoman och saft_bullar också Ska vi ta nån mer seriös person så skulle jag nog välja, hmm... SlewME kanske. Vill lära mig lite mer om att skapa hemsidor och så. Qouad också, skulle vilja lära mig lite mer i photoshop. Kan absolut ingenting Varför inte Tackleberry då ? Redigerad 11 juli, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy e Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Varför inte Tackleberry då ? den som har en sexig tjej vem har det?. jag skulle knulla henne sen sno hans (mina) grejer sen gömma dom och nästa dag ta hem dom.. kanske stellhell och döda folk så att han åkte in i fängelset på flera livstider:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 den som har en sexig tjej vem har det?. jag skulle knulla henne sen sno hans (mina) grejer sen gömma dom och nästa dag ta hem dom.. kanske stellhell och döda folk så att han åkte in i fängelset på flera livstider:P Gott folk, ett levande exempel på att människor påverkas negativt av GTA-spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts