Jump to content

Vilken forumit skulle ni helst vilja vara för en dag?

kicken
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 113
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skulle nog välja att vara Hultan.

Då skulle jag passa på att ändra en del saker och funktioner på forumet till det som jag vill ha det. Skulle även sparka alla inaktiva admins och istället byta ut dem mot några som är mer aktiva.

>_<

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehm.

Någon random forumit med snygg flickvän. Det har Wu Zi Mu, om jag inte minns fel. :lol: :lol: :D

Så sant! :o

Annars så är jag inne lite på Qouad's linje där.. Någon forumit som kan mycket i photoshop. jag skulle verkligen behöva lära mig en del där..

Eller Tweak, för han kan köpa badbyxor billigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, ganska så vad jag såg av insidan på hans hus. Dang. Men ja e inte bitter. :lol:

Herrehjärtaness, eller vad man nu stavar till det. Det hade jag ingen aning om. Då säger jag väl R2 då...

EDIT: Fast jag kanske röstar på Kiedis. Körkort, spännande jobb och sånt där lite annorlunda för att vara här.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle gilla att vara Tackleberry för en dag. Sen skulle jag sätta mig och hålla på i photoshop och förhoppningsvis komma ihåg hur han gör allt dagen efter :lol:

Kan inte påstå att det är speciellt ofta jag känner mig så avis på någon annan forumits liv att jag skulle vilja testa det. Men Tackleberry's kunskaper inom bildredigering imponerar mig verkligen så om jag på något sätt kan sno åt mig lite av de tar jag gärna chansen :lol:

Känner mig plötsligt jävligt överskattad, mina kunskaper är inget att hänga i granen.

Själv har jag, som många andra, svårt att tänka mig någon annan jag skulle vilja va.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor