KvaddadPadda Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Kiedis, lätt. Laga god mat åt mig själv, gå på konserter, gå igenom hans (min då) musiksamling, glida runt i Stockholm... låter gött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 (redigerad) Skulle nog välja att vara Hultan. Då skulle jag passa på att ändra en del saker och funktioner på forumet till det som jag vill ha det. Skulle även sparka alla inaktiva admins och istället byta ut dem mot några som är mer aktiva. Redigerad 7 juli, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Qouad: glida runt i Västervik och kunna käka på Kebabmästaren hela dagarna. men det är nog bara på sommrarna det. På vintern skulle jag vilja vara SlewME, sitta och pula med hemsidor etc. tills jag dog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Och priset för mest orginella uttalande i den tråd går till .. datterdattera-da! P-C! För han extremt orginella fras "Jag är nöjd med mig själv!" En stor applåd om jag får be! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Mig själv, helt klart. Och priset för mest orginella uttalande i den tråd går till .. datterdattera-da! P-C! För han extremt orginella fras "Jag är nöjd med mig själv!" En stor applåd om jag får be! Hmph. Copy cat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 okka, nuff said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Vet inte... Cortez kanske. Vill se om han är cuban. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Mig själv! För jag är så jävla snygg har bra klädsmak är rolig charmerande och har bra betyg rik som fan!!!!!!! huhu.. nää men.. få se nu.. hmmz blaque såklart!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Teoman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Ehm. Någon random forumit med snygg flickvän. Det har Wu Zi Mu, om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Ehm. Någon random forumit med snygg flickvän. Det har Wu Zi Mu, om jag inte minns fel. :lol: Så sant! Annars så är jag inne lite på Qouad's linje där.. Någon forumit som kan mycket i photoshop. jag skulle verkligen behöva lära mig en del där.. Eller Tweak, för han kan köpa badbyxor billigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Vet inte... Cortez kanske. Vill se om han är cuban. Varför skulle Cortez vara Kuban? JAG SKULLE VILJA VARA.. Bobo Viking för en dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Jag skulle vilja vara den rikaste... R2D2 antar jag att det resulterar i. Sen skulle jag gå till banken och föra över alla pengar till mitt riktiga konto innan dagen är över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Jag skulle vilja vara den rikaste... R2D2 antar jag att det resulterar i. Sen skulle jag gå till banken och föra över alla pengar till mitt riktiga konto innan dagen är över. Haha, det där var det bästa jag hört hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Vadå? Är R2 rik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Vadå? Är R2 rik? Jo, ganska så vad jag såg av insidan på hans hus. Dang. Men ja e inte bitter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 (redigerad) Jo, ganska så vad jag såg av insidan på hans hus. Dang. Men ja e inte bitter. Herrehjärtaness, eller vad man nu stavar till det. Det hade jag ingen aning om. Då säger jag väl R2 då... EDIT: Fast jag kanske röstar på Kiedis. Körkort, spännande jobb och sånt där lite annorlunda för att vara här. Redigerad 8 juli, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Att vara Hultan för en dag. Skulle kräva att alla registrerade och icke registrerade fick betala minst 100kr för ett medlemskap och för att få vistas på sidan. Alla tusen medlemar skulle vid den tidpunkten vara aktiva och göra som jag sade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Vem jag skulle vara? Ärligt? Saft_Bullar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Jag skulle gilla att vara Tackleberry för en dag. Sen skulle jag sätta mig och hålla på i photoshop och förhoppningsvis komma ihåg hur han gör allt dagen efter Kan inte påstå att det är speciellt ofta jag känner mig så avis på någon annan forumits liv att jag skulle vilja testa det. Men Tackleberry's kunskaper inom bildredigering imponerar mig verkligen så om jag på något sätt kan sno åt mig lite av de tar jag gärna chansen Känner mig plötsligt jävligt överskattad, mina kunskaper är inget att hänga i granen. Själv har jag, som många andra, svårt att tänka mig någon annan jag skulle vilja va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts