kicken Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Ja, som sagt. Fick en rolig och intressant idé och tänkte att jag kunde skapa en tråd om detta. Så, vilken forumit skulle ni helst vilja vara för en dag? Om ni fick byta kroppar...typ. Beskriv gärna varför ni valt den forumiten också. Själv skulle jag vilja prova på att vara KalleR en dag Han är annorlunda på något sätt och så vill man ju gärna få testa hur det är att vara som honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 MetoC7 för två år sen, ( Eller MEJMEJMEJ_GTA som han då hette) det skulle varit riktigt riktigt skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Kiedis. Han har världens bästa klädsmak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 (redigerad) Nord. A.A. Åka runt i ambulans. Redigerad 7 juli, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Kebab, han är så söt.... Nej men, jag har aldrig tänkt så mkt på det om jag ska vara ärlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Umberto, han verkar ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Jag skulle gilla att vara Tackleberry för en dag. Sen skulle jag sätta mig och hålla på i photoshop och förhoppningsvis komma ihåg hur han gör allt dagen efter Kan inte påstå att det är speciellt ofta jag känner mig så avis på någon annan forumits liv att jag skulle vilja testa det. Men Tackleberry's kunskaper inom bildredigering imponerar mig verkligen så om jag på något sätt kan sno åt mig lite av de tar jag gärna chansen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Valfri mod/admin så att jag kan banna iväg jobbiga ungar här på forumet. Jag skulle förmodligen dö av Stells rosa tröjor och läskiga ambulansturer som Nord tror jag inte heller på så det får antagligen bli KalleR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Vem? Maimstream Varför? Sinne för humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Måste nog vara Frenzy, varför? han är så jävla trevlig, kul humor osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Jag vill vara Teoman För han tar den i tvåan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Hmm.. Jag känner inte så många här så det får väl bli IRL kompisen "Päronpung".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Mig själv, helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Vice.. Utan att tveka.. Han är den enda som verkar vara vettig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Vice.. Utan att tveka.. Han är den enda som verkar vara vettig.. Jag har vart här ett bra tag. (Har haft andra logins som jag inte kan använda). Och jag håller med, röstar på Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 (redigerad) Jag har vart här ett bra tag. (Har haft andra logins som jag inte kan använda). Och jag håller med, röstar på Vice. Vice.. Utan att tveka.. Han är den enda som verkar vara vettig.. Hehe, tack, tack! Hmm, svårt... StellHell hade varit coolt att vara! Har alltid undrat hur ett liv utan hämningar hade varit... SlewME skulle jag med velat prova på att va. Vill kolla om det är svårt att ha koll på 100 grejer samtidigt. Och The Dude, oj var najjs att veta allt här i världen. Ja det finns en hel del jag skulle vilja prova på. Redigerad 7 juli, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Icecandy. Vem vill inte testa att vara det motsatta könet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 (redigerad) Edit: vette fan varför jag quote:a Vice Hultan, skulle ha varit kul och vara KingeN över gtasajten Redigerad 7 juli, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Ingen. Miserabla jävlar hela bunten. Nae, skämt osido. Finns ingen som lockar något speciellt, alla är för mainstream för min del som är udda som satan. Skulle ta valfri person som kan spela gitarr, då jag vill det men pallar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Måste nog vara Frenzy, varför? han är så jävla trevlig, kul humor osv. Haha! Jag får nog säga samma, så jag kan se hur dina skills på guran är och vad du har skrivit för saker.. sen gå och slå Degial så han pryler dig nästa dag. Stell; MEJMEJMEJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts