Nord Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Bra förslag! Ni behöver inte skicka mejl till Hultenius, tro mig när jag säger att han ser det ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Bra förslag! Ni behöver inte skicka mejl till Hultenius, tro mig när jag säger att han ser det ändå. *FLÄMT* Du är han, han är du, ni är varandra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 *FLÄMT* Du är han, han är du, ni är varandra! Om dom är dom, och du är jag - vem är då han där borta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 (redigerad) Om dom är dom, och du är jag - vem är då han där borta? ------------------------------------------------------------------------ Bra förslag. Redigerad 7 juli, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 *FLÄMT* Du är han, han är du, ni är varandra! Två personer med kluven personlighet alltså!? SlewME/Vice. & Nord/Hultenius Inte illa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Två personer med kluven personlighet alltså!? SlewME/Vice. & Nord/Hultenius Inte illa... Går inte då jag drömde om dig härom natten... Du låg på lasarettet, jag jobbade extra där då, kommer in... Viktor Concha stod det i journalen, men döm av min förvåning då du var en flicka... Och Sebbe är inte en tös. Så det så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 teh lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Går inte då jag drömde om dig härom natten... Du låg på lasarettet, jag jobbade extra där då, kommer in... Viktor Concha stod det i journalen, men döm av min förvåning då du var en flicka... Och Sebbe är inte en tös. Så det så. Man ska faktiskt bejaka sin femenina sida... Ursäkta offtopicen men jag måste bara passa på att fråga nu när vi snackar akuter: Du kör aldrig till Akuten i Lund? Victoria har börjat jobba där som läkarsekreterare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 ------------------------------------------------------------------------ Bra förslag. Haha, du är så klockren jämt. Mjo, det här låter som en bra idé tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Man ska faktiskt bejaka sin femenina sida... :lol: Ursäkta offtopicen men jag måste bara passa på att fråga nu när vi snackar akuter: Du kör aldrig till Akuten i Lund? Victoria har börjat jobba där som läkarsekreterare. Snabbt svar sen lämnar vi detta. Jo, i regel blir det alltid Lund. Beroende på typ av skador. Då får jag väl hålla utkik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Verkligen bra ide! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Verkligen bra ide! Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Tack. Dumma utlänning! =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts