VaXXoR Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Pokémon kort, gogo´s, pogs eller va de hette, kulor. As mycket pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Inget jag tänker gå ut med här, men det slår vad de flesta hittils har skrivit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 (redigerad) Inget jag tänker gå ut med här, men det slår vad de flesta hittils har skrivit. Spänt mor din ? Redigerad 7 juli, 2007 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Inget jag tänker gå ut med här, men det slår vad de flesta hittils har skrivit. Jaha vad fyllde ditt inlägg då för funktion? Ett forum är till för diskussion, har man inget at diskutera så behöver man inte skriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Spänt mor din ? Haha, näe. Håll du dig till din barnporr. Jaha vad fyllde ditt inlägg då för funktion? Ett forum är till för diskussion, har man inget at diskutera så behöver man inte skriva. Ursäkta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Inget jag tänker gå ut med här, men det slår vad de flesta hittils har skrivit. Har man sagt A får man säga B! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Lagt pengar på gogos i lågstadiet eller vad det hette... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Skaffade en skateboard för ca 2000 kr som jag åkte på några gånger, sen dess har den legat på altanen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Karatemorfars situation påminner mig om min. Falsk identitet + charmig + ung tjej med cam = . Fast jag har inte blivit tagen. Eller något. Så hah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Spänt mor din ? Fniss.. ^^ ----- T: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=42173 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Fniss.. ^^ ----- T: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=42173 Det där är inte onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Något som jag verkligen ångrar var när jag och en kompis tog en liten killes påse med Gogos. Jag hade dåligt samvete för det i nån månad Men sen när den killen började i 7:an på min skola så gick jag fram till honom och gav han 26 kr. Han fatta ingenting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Gick fram till sex personer helt ensam när jag hade druckit lite för mycket (hade tjafsat med en innan) och slog till en av dom i bakhuvudet och sa något i stil med "låt håret växa ut, du ser ut som en kuk i skallen". Var nog inte det smartaste jag har gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 (redigerad) Antända en miniraket i mitt eget kök är väl inte det klokaste jag gjort. ( Fint märke i köksbordet ) Redigerad 7 juli, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Gick fram till sex personer helt ensam när jag hade druckit lite för mycket (hade tjafsat med en innan) och slog till en av dom i bakhuvudet och sa något i stil med "låt håret växa ut, du ser ut som en kuk i skallen". Var nog inte det smartaste jag har gjort VAR DET DU?!!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 VAR DET DU?!!?! Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Hmm, köpt massa onödig skit. Inte stått upp för mig själv och inte tagit för mig när jag haft chanser här i livet. En ganska stor tabbe var ju faktist att skita i skolan, och få gå om ett år. Väldans onödigt! Så sköt era studier ni som fortfarande går i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 En ganska stor tabbe var ju faktist att skita i skolan, och få gå om ett år. Väldans onödigt! Så sköt era studier ni som fortfarande går i skolan. Samma här. Ångrar mig bittert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 (redigerad) Stämmer.. Vänta nu, kan du inte berätta hela historien om vad som hände? jag börjar bli nervös, har lurat ett antal killar att visa kuken i cam för att lära dom att det är äckligt och vidrigt det dom håller på med :S Redigerad 7 juli, 2007 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Vänta nu, kan du inte berätta hela historien om vad som hände? jag börjar bli nervös, har lurat ett antal killar att visa kuken i cam för att lära dom att det är äckligt och vidrigt det dom håller på med :S Om jag inte försäger mig så spelade dom in det och spridde det vidare på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts