Jump to content

Det mest onödiga du gjort?

Saleen
 Share

Recommended Posts

Satt och funderade vad det onödigaste jag har gjort och kom fram till att det måste varit när jag köpte mitt Xbox 360. Köpte det väldigt snabbt efter jag slutat med wow och ångrade mig dagen efter. Ska nog sälja det på blocket så jag får tillbaka lite av pengarna iaf. :)

.. Ni ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Kastat sönder en fönsteruta för en granne till min kompis med en gigantisk snöboll full med grus, för att kolla om rutan skulle hålla. Kanske inte har varit det nödvändigaste jag har gjort. :)

/red.. Huvudet på spiken där RavenE.. Pokémonkort. :)

Redigerad av Mr.Dumbom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag själv tycker var det onödigaste jag gjort, var när jag såg till att jag fick sitta i fyllecellen i 8 timmar utan egentlig anledning! Bra Vice, bra... :)

:)

Förstår precis hur du känner dig.

Ung och dum var jag, desto värre med far som är polis...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ojfan, fick du straff för det?

Jadu, rättegången har inte varit än.

Blev tagen 10:e Januari 2006, de sa att rättegången skulle vara på våren. Nu har det gått 1½ år, och de har sagt att rättegången skulle vara först våren 2006, sen sommaren -06, sen hösten -06, sen våren -07. Sen ringde de och sa att åklagaren skulle lämna in skiten till tingsrätten eller vad det heter, så att det skulle bli rättegång inom två veckor, och det var i slutet av maj de sa det..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jadu, rättegången har inte varit än.

Blev tagen 10:e Januari 2006, de sa att rättegången skulle vara på våren. Nu har det gått 1½ år, och de har sagt att rättegången skulle vara först våren 2006, sen sommaren -06, sen hösten -06, sen våren -07. Sen ringde de och sa att åklagaren skulle lämna in skiten till tingsrätten eller vad det heter, så att det skulle bli rättegång inom två veckor, och det var i slutet av maj de sa det..

Det var om det där när ni lura en kille till att hålla på i cam och så va? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor