MiRRe Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Shooo.. Jag vill gärna byta skal på min Sony Ericsson w800i. Jag har ett extra skal jag vet hur man bytar fram och bakdel men jag vet inte hur man ska göra för att byta mellandelen (den orangea) Jag skulle jätte gärna vilja ha en guide som visar o förklarar hur man ska byta det. Har letat jätte mycket men hittar inget. Väldigt tacksam för svar!! Och jag visste inte riktigt vart tråden passade bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Här, är 90% säker på att en W800 är precis som en K750 inuti. http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=870 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Här, är 90% säker på att en W800 är precis som en K750 inuti. http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=870 Sant, jag kunde till och med flasha om min K750i till en W800i om jag så ville. Det ville jag inte, jag har bättre användning för en aktivitetsknapp istället för en walkmanknapp. Aktivitetsknappen kan jag ju dessutom ge som genväg till mediaspelaren. Enda skillnaden är menyernas utseende och en bättre mediaspelare, plus läget där man kan välja att starta telefonen med GSMsändningar (helt på) eller bara starta telefonen som mediaspelare (halvt på). Det tyckte jag inte heller var nån big deal när det fanns risk att den skulle paja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Sant, jag kunde till och med flasha om min K750i till en W800i om jag så ville. Det ville jag inte, jag har bättre användning för en aktivitetsknapp istället för en walkmanknapp. Aktivitetsknappen kan jag ju dessutom ge som genväg till mediaspelaren. Enda skillnaden är menyernas utseende och en bättre mediaspelare, plus läget där man kan välja att starta telefonen med GSMsändningar (helt på) eller bara starta telefonen som mediaspelare (halvt på). Det tyckte jag inte heller var nån big deal när det fanns risk att den skulle paja. WOHOO! SUCCESS!! Jag flashade precis min K750 med W800-firmware. Så nu är jag stolt innehavare av en W750. Det blev på engelska dock, ska gå att fixa svenska, men det känns bara bökigt. http://www.topsony.com/forum/showthread.php?t=49 Vet inte varför, men jag tycker hela telefonen känns mycket skönare nu. (Förmodligen bara för at jag vet att det faktiskt är jag själv som har fixat det, den här gången ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Mobiltråden, någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 (redigerad) Mobiltråden, någon? Kul med 50 trådar - alla officiella... that is what's tearing this forum apart!!! :) btw... om man byter skal på en K750i till W800i skalet, och flashar om den till en W800i, blir den identisk med en riktig W800i då? Redigerad 7 juli, 2007 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts