Mordos Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 en mammagrej. En mammagrej vore om hon bara lyfte ögonbrynet och stirrade sedan visste allt om rökning, tobak och nikotin. Varför behöver kvinnor- mammor bara lyfta ett ögonbryn och de kan allting om dig? :s Läskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Får jag säga det alla tänker? Du är en idiot, ingen bryr sig och håll klaffen. Cheers. Jag tänker inte så, så håll käften. - - - - - agent47, att skriva en tråd så här på GTAsatjen lär inte hjälpa dig. Du måste ta tag i det själv, snacka med föräldrarna bara. Förklara för dem att du tycker det är jobbigt att bli anklagad hela tiden, sinom tid fattar nog morsan din också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 agent47, att skriva en tråd så här på GTAsatjen lär inte hjälpa dig. Du måste ta tag i det själv, snacka med föräldrarna bara. Förklara för dem att du tycker det är jobbigt att bli anklagad hela tiden, sinom tid fattar nog morsan din också. Vi kanske borde ringa hans mamma och prata vett med henne? Håller med Tac och alla andra som sagt det: Varför gör du en tråd här? Vad hoppas du egentligen på att vi ska göra åt saken? Du får gott prata med henne själv när det bara är ni två... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Varför skapar ingen en tråd som heter ''Psykolog & Problem hörnan''? Det vore seriöst en bra idé. Att klistra den underlättar. Finns nog masso av människor som kan hjälpa andra här, sen krävs det förstås handlingskraft av personen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Varför skapar ingen en tråd som heter ''Psykolog & Problem hörnan''? Det vore seriöst en bra idé. Att klistra den underlättar. Finns nog masso av människor som kan hjälpa andra här, sen krävs det förstås handlingskraft av personen. Gör en då, så kanske du får den just klistrad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Varför skapar ingen en tråd som heter ''Psykolog & Problem hörnan''? Det vore seriöst en bra idé. Att klistra den underlättar. Finns nog masso av människor som kan hjälpa andra här, sen krävs det förstås handlingskraft av personen. Tycker någon att behovet finns så skapar h*n en tråd, svårare än så är det inte. Och nej. En sån tråd kommer inte bli klistrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Jag fattar bara inte hurfan folk kan sitta och gnälla om sådanahär skitsaker på ett jävla forum! Jag menar vafan.... Ska jag skapa en tråd varje gång jag har ett litet jävla problem i livet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Jag fattar bara inte hurfan folk kan sitta och gnälla om sådanahär skitsaker på ett jävla forum! Jag menar vafan.... Ska jag skapa en tråd varje gång jag har ett litet jävla problem i livet? Absolut! Det underlättar också avskyvärt om du stavar som en jävla kratta och inte kan din grammatik för fem öre, för då tar folk dig inte på allvar. Go for it man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 (redigerad) Jag fattar bara inte hurfan folk kan sitta och gnälla om sådanahär skitsaker på ett jävla forum! Jag menar vafan.... Ska jag skapa en tråd varje gång jag har ett litet jävla problem i livet? Även små skitsaker tar sin del I livet. Det är ju enligt mig bara kul att diskutera sådant. En Psykolog & Problem tråd skulle få forumet ännu mysigare. Tänk att lösa fall där någon gullig forumit har varit med om något hemskt, som en bild där det växer ut en blomma från ett finger. Låt oss inte gå närmare in på saken, det vore to much och vi alla hamnar på psyket. Seriöst, varför inte? Det skadar inget att lösa problem. Råd är alltid bra, sen gäller det som sagt att använda sin handlingskraft på rätt sätt. Redigerad 9 juli, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 DU SKA STYCKA HENNE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Behöver ej några fler tips. Det har löst sej nu mer behöver jag ej säga nåt i denna topicen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Behöver ej några fler tips. Det har löst sej nu mer behöver jag ej säga nåt i denna topicen nu. Hur löste det sig då? Vi måste veta vem som hade rätt for god sake! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Hur löste det sig då? Vi måste veta vem som hade rätt for god sake! Hon slutade väl säkert efter jag blev arg på henne. Hon har ej sagt något nu. Tror det var efter jag skrek åt henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Vi har inte dödsstraff i Sverige. Jeffla nooooooob. Trevligt att det löste sig agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 DU SKA STYCKA HENNE. Toppisar. Mums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Toppisar. Mums. Finns de i skogen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Finns de i skogen? Japp, de växer vid de svenska åkrarna i grästuvor från Augusti till September/Oktober. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts