Jump to content

Hjälp mig med en sak.


SilentViper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 76
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Får jag säga det alla tänker?

Du är en idiot, ingen bryr sig och håll klaffen.

Cheers.

Jag tänker inte så, så håll käften.

- - - - -

agent47, att skriva en tråd så här på GTAsatjen lär inte hjälpa dig. Du måste ta tag i det själv, snacka med föräldrarna bara. Förklara för dem att du tycker det är jobbigt att bli anklagad hela tiden, sinom tid fattar nog morsan din också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

agent47, att skriva en tråd så här på GTAsatjen lär inte hjälpa dig. Du måste ta tag i det själv, snacka med föräldrarna bara. Förklara för dem att du tycker det är jobbigt att bli anklagad hela tiden, sinom tid fattar nog morsan din också.

Vi kanske borde ringa hans mamma och prata vett med henne?

Håller med Tac och alla andra som sagt det: Varför gör du en tråd här? Vad hoppas du egentligen på att vi ska göra åt saken? Du får gott prata med henne själv när det bara är ni två...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför skapar ingen en tråd som heter ''Psykolog & Problem hörnan''? Det vore seriöst en bra idé. Att klistra den underlättar. Finns nog masso av människor som kan hjälpa andra här, sen krävs det förstås handlingskraft av personen.

Tycker någon att behovet finns så skapar h*n en tråd, svårare än så är det inte.

Och nej. En sån tråd kommer inte bli klistrad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fattar bara inte hurfan folk kan sitta och gnälla om sådanahär skitsaker på ett jävla forum! Jag menar vafan.... Ska jag skapa en tråd varje gång jag har ett litet jävla problem i livet?

Absolut!

Det underlättar också avskyvärt om du stavar som en jävla kratta och inte kan din grammatik för fem öre, för då tar folk dig inte på allvar.

Go for it man!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fattar bara inte hurfan folk kan sitta och gnälla om sådanahär skitsaker på ett jävla forum! Jag menar vafan.... Ska jag skapa en tråd varje gång jag har ett litet jävla problem i livet?

Även små skitsaker tar sin del I livet. Det är ju enligt mig bara kul att diskutera sådant.

En Psykolog & Problem tråd skulle få forumet ännu mysigare.

Tänk att lösa fall där någon gullig forumit har varit med om något hemskt, som en bild där det växer ut en blomma från ett finger. Låt oss inte gå närmare in på saken, det vore to much och vi alla hamnar på psyket.

Seriöst, varför inte? Det skadar inget att lösa problem. Råd är alltid bra, sen gäller det som sagt att använda sin handlingskraft på rätt sätt.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...