MrNoNja Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Luktar kommunism. Det är nog din gasmask som är lite gammal. OnT: Agent47, hoppas det löser sig för dig, annars är det bara tjata på henne om någonting hon inte gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Det var tortyr att läsa hela inlägget men ska försöka hjälpa dig: Kör samma stil på henne så får hon se hur det är. - Du vaknar, går upp, mamma säger god morgon, du säger "Har du rökt?" - Du slutar skolan, ringer till mamma, säger "Har du rökt?" - Du kommer hem från skolan, frågar mamma "Har du rökt?" - Ni äter middag, när hon sätter sig säger du "Har du rökt?" - Du går och lägger dig, mamma säger god natt, du säger "Har du rökt?" - Du går upp kl 03.30, väcker mamma och frågar "Har du rökt?" Upprepa detta i en vecka så ska du se att det hjälper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Får jag säga det alla tänker? Du är en idiot, ingen bryr sig och håll klaffen. Cheers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Får jag säga det alla tänker? Du är en idiot, ingen bryr sig och håll klaffen. Cheers. Jag? Ok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 P-C, menade du Agentens problem nu? För bara för att du inte bryr dig så finns det folk som gör det. Även om många inte bryr sig så finns det dom som gör det. Det är ju ändå folk som har gett tips, right? Och menar du Renard? Ja, som nämnt ovan: Finns folk som bryr sig även om vissa inte gör det. Så är det med allting och så kommer det alltid att vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Jag? Ok... Jag skulle väl ha citerat dig då, va? Men gah. agent47 - om du inte röker så har du inget att oroa dig för. Så jävla enkelt är det. Säg bara 'nej, jag har inte rökt' i all evighet så ordnar det sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 så finns det folk som gör det. Det DÄR luktar kommunism. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 P-C, menade du Agentens problem nu? För bara för att du inte bryr dig så finns det folk som gör det. Även om många inte bryr sig så finns det dom som gör det. Det är ju ändå folk som har gett tips, right? Och menar du Renard? Ja, som nämnt ovan: Finns folk som bryr sig även om vissa inte gör det. Så är det med allting och så kommer det alltid att vara Låt oss göra Sverige till en nazist-stat. Jag menar - det måste ju finnas folk som faktiskt VILL ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Mmm, och de som inte vill ha det får en kärve bly. Slutet gott allting gott right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Vacker novell. Några tips: - Tala med henne och säg sanning rakt ut. - Bli riktigt arg och så skall du svära i henne och säga sanningen. If you hurt her feelings she'll learn ^^ Sista utvägen är krig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Ta ett blås och andas ut röken i huvudet på henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 (redigerad) Se till att din mamma tar upp detta vid matbordet. Då hon då säger sina vanliga fraser gör du som en riktig man med vattniga cojones. Följ Umbertos råd.. Slå näven i bordet så det brakar och stirra din mor rakt i ögonen och skrik följande: ''Men är du både trög och döv?! Jag har inte rökt något, för helvetes satan!'' Därefter lämnar du matbordet och slår igen din dörr. Hårt. Din mor kommer uppenbarligen få skuldkänslor eller kissar hon ner sig eller både och. De kommer att reagera chockat, enligt min tro. Visa inte dina kännslor för resten av dagen. Be numb. Får hoppas att du kan uttrycka dig väl, så du ser riktigt, jävla förbannad ut. Med handlingens makt och människans ögon kan man övertala vem som helst. Funkar för mig i allafall. Ett råd är att absolut inte slå sönder något vid bordet. Då blir det bara sura. Om din mamma inte har tillit till dig kan det vara ett problem, låt henne få det. Redigerad 8 juli, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Därefter lämnar du matbordet och slår igen din dörr. Och gå hungrig därifrån? Eru inte klok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Se till att din mamma tar upp detta vid matbordet. Då hon då säger sina vanliga fraser gör du som en riktig man med vattniga cojones. Följ Umbertos råd.. Slå näven i bordet så det brakar och stirra din mor rakt i ögonen och skrik följande: ''Men är du både trög och döv?! Jag har inte rökt något, för helvetes satan!'' Därefter lämnar du matbordet och slår igen din dörr. Hårt. Din mor kommer uppenbarligen få skuldkänslor eller kissar hon ner sig eller både och. De kommer att reagera chockat, enligt min tro. Visa inte dina kännslor för resten av dagen. Be numb. Får hoppas att du kan uttrycka dig väl, så du ser riktigt, jävla förbannad ut. Med handlingens makt och människans ögon kan man övertala vem som helst. Funkar för mig i allafall. Ett råd är att absolut inte slå sönder något vid bordet. Då blir det bara sura. Om din mamma inte har tillit till dig kan det vara ett problem, låt henne få det. Ser senariot framför mig, agenten träffar sin egen gaffel som flyger och sätter sig rakt i pannan på sin mor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Ser senariot framför mig, agenten träffar sin egen gaffel som flyger och sätter sig rakt i pannan på sin mor. Haha. Det skulle vara något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Be henne att säga följande: "-Who are you?" Då ska du ta fram en cigarett och tända den och svara med "Whoever you want me to be", helt iskallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 (redigerad) Be henne att säga följande: "-Who are you?" Då ska du ta fram en cigarett och tända den och svara med "Whoever you want me to be", helt iskallt. lol, taget från första avsnittet från O.C. .... typ. Redigerad 8 juli, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Och gå hungrig därifrån? Eru inte klok? Han får väl sno pengar till en varmkorv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Och gå hungrig därifrån? Eru inte klok? Han kan ju ta morsans tallrik och springa in med den på rummet. Två flugor i en smäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Eller så kan du ignorera henne. Hon kanske tror att du ljuger om du börjar skrika och gapa... en mammagrej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts