SilentViper Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Har några fårgor om Fraps. 1. Finns det på svenska? 2. Är det lätt att använda det? 3. Om man har spelat in nån film från nåt spel som manhar spelat kan man ändra lite gran då? och lägga in ljud effekter och egen musik?. 4. Kan man Redigera scener? Tack sam för er hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Har några fårgor om Fraps. 1. Finns det på svenska? 2. Är det lätt att använda det? 3. Om man har spelat in nån film från nåt spel som manhar spelat kan man ändra lite gran då? och lägga in ljud effekter och egen musik?. 4. Kan man Redigera scener? Tack sam för er hjälp. 1. Nej 2. Ja 3. Då får du använda valfritt redigeringsprogram (Windows Movie Maker, Sony Vegas etc..) 4. Se punkt 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 (redigerad) 1. Nej 2. Ja 3. Då får du använda valfritt redigeringsprogram (Windows Movie Maker, Sony Vegas etc..) 4. Se punkt 3 Vart kan jag ladda ner det har sökt på google får upp torrent sidor då som är crackade versioner. Och jag testade ladda ner en crackat version men får ej igång den. Så finns det nån laglig version att ladda ner? Eller finns det bara att man måste betala efter en vis tid? Redigerad 6 juli, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Vart kan jag ladda ner det har sökt på google får upp torrent sidor då som är crackade versioner. Och jag testade ladda ner en crackat version men får ej igång den. Så finns det nån laglig version att ladda ner? Eller finns det bara att man måste betala efter en vis tid? Det finns bara trialversioner som du måste registrera dig för att få fullversionen. På "lagligt" sätt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Vart kan jag ladda ner det har sökt på google får upp torrent sidor då som är crackade versioner. Och jag testade ladda ner en crackat version men får ej igång den. Så finns det nån laglig version att ladda ner? Eller finns det bara att man måste betala efter en vis tid? Man får inte prata om crack här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Man får inte prata om crack här. Jag sa bara att jag hadde laddat ner en crackad version och den funkade ej och jag tog bort det och så frågar jag nu efter en laglig version Marky måste man betala för att regga till full version?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Jag sa bara att jag hadde laddat ner en crackad version och den funkade ej och jag tog bort det och så frågar jag nu efter en laglig version Marky måste man betala för att regga till full version?. Jag är inte Marky, men ja det måste man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Man får inte prata om crack här. Man får inte prata om warez. Crack får man prata om. Crack är en drog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Kan väl lägga till att man bara kan spela in i trettio sekunder i taget på trialversionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Nu har jag fixat hela. Hittade en på datan som papa hadde och hadde redan reggat sej på. Vilken knapp ska man trycka på när man ska spela in nån film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Nu har jag fixat hela. Hittade en på datan som papa hadde och hadde redan reggat sej på. Vilken knapp ska man trycka på när man ska spela in nån film? Det går ju att ställa in när du öppnar fönstret. Det borde finnas några flikar nånstans, använd dem så ska du hitta det. Själv använder jag Num 1 för att spela in och Num 5 för att ta screenhots. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Nu har jag fixat hela. Hittade en på datan som papa hadde och hadde redan reggat sej på. Vilken knapp ska man trycka på när man ska spela in nån film? F9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Man får inte prata om warez. Crack får man prata om. Crack är en drog. Wow du är så kewl. Crack är warez och man får därför inte prata om det. Och jag vet inte ens om man får prata om crack, hultan verkar ju införa no-drog snack på detta forum. :b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Wow du är så kewl. Crack är warez och man får därför inte prata om det. Och jag vet inte ens om man får prata om crack, hultan verkar ju införa no-drog snack på detta forum. :b¨ No-Cd crack är inte warez, man kan ha köpt spel, fts istället för varje gång sätta in skivan i datorn kan man ha ett NO-Cd crack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 ¨ No-Cd crack är inte warez, man kan ha köpt spel, fts istället för varje gång sätta in skivan i datorn kan man ha ett NO-Cd crack. Och eftersom han laddade ner cracket och inte köpt produkten så var det mer eller mindre inom topicen. Om det sedan inte gäller no-cd skiter jag fullständigt i, han laddade ner en crackad fraps version och det var det jag menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 (redigerad) No-CD crack är lagligt, men crackade program/spel är däremot inte det, som MAFIA_KING sade. OnT: Skulle vilja fråga en grej här eftersom det handlar om Fraps. Vad menas med "Half-Size"? Jag måste vara jeffligt seg, men jag har inte hittat något som talar om vad det är.. Redigerad 7 juli, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Wow du är så kewl. Crack är warez och man får därför inte prata om det. Och jag vet inte ens om man får prata om crack, hultan verkar ju införa no-drog snack på detta forum. :b Du skrev "man får inte prata om crack här", du skrev inte "man får inte prata om cracks" eller "du får inte prata om att använda en crack här." Därför så tog jag initiativet att håna dig lite igen. Vi har en tråd om cannabis och droger i allmänhet i Allmänt. Thank you and please come again. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Du skrev "man får inte prata om crack här", du skrev inte "man får inte prata om cracks" eller "du får inte prata om att använda en crack här." Därför så tog jag initiativet att håna dig lite igen. Vi har en tråd om cannabis och droger i allmänhet i Allmänt. Thank you and please come again. Hehe nice, jag visste inte ens att du kunde ta ett initiativ själv. Men nu vet jag ju iallafall att du är mainstream, säg det alla andra säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Hehe nice, jag visste inte ens att du kunde ta ett initiativ själv. Ja, för du känner mig så väl och vet när jag tar och inte tar initiativ. Great thinking. Men nu vet jag ju iallafall att du är mainstream, säg det alla andra säger. Bättre än att kläcka ur sig en massa skit som inte ens är rätt svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Kan väl lägga till att man bara kan spela in i trettio sekunder i taget på trialversionen. Vilket känns helt värdelöst då man får sitta och trycka på (Any key hela tiden ) för att filmen ska få nåt som helst samanhang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts