Jojje Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 (redigerad) Jag sitter och kör Frets on Fire och det kommer en låt med 3 frets på samma gång. Jag försöker hålla ner de tre fretsen men då blippar det till i datorlådan. Jag vet att detta händer när man håller ner för många knappar, men går det att stänga av på något sätt? Jag vill gärna spela den där låten Redigerad 6 juli, 2007 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Jag sitter och kör Frets on Fire och det kommer en låt med 3 frets på samma gång. Jag försöker hålla ner de tre fretsen men då blippar det till i datorlådan. Jag vet att detta händer när man håller ner för många knappar, men går det att stänga av på något sätt? Jag vill gärna spela den där låten Kontrollpanelen>Hjälpmedel> tagentbord, borde finnas där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 6 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Kontrollpanelen>Hjälpmedel> tagentbord, borde finnas där. Jag har kollat där men jag har inte hittat något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Har inte det med tangent bordet att göra? Att tangent bordet BARA kan skicka 3 kommandon samtidigt? Om inte det är en annan sorts kombo? Har du Ps2 eller USB? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 13 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Har inte det med tangent bordet att göra? Att tangent bordet BARA kan skicka 3 kommandon samtidigt? Om inte det är en annan sorts kombo? Har du Ps2 eller USB? Jag har PS/2, och du har rätt, vissa kombos kan komma igenom, men inte alla, vilket suger rätt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 (redigerad) Jag har PS/2, och du har rätt, vissa kombos kan komma igenom, men inte alla, vilket suger rätt mycket. Så där var det för mig också på någon dator. Om man gasade, handbromsade och svängde samtidigt i Vice City så pep det. Redigerad 13 juli, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Skaffa ett bättre tangentbord tror jag funkar, enligt nån datatidning jag läst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Ja, det här känner jag till, tampades friskt med det här problemet under THPS3-tiden. Det verkar dock som att tangentbordet är uppdelat i olika sektioner, för precis som ni säger så funkar det ibland. Men är det tre tangenter som sitter bredvid varandra så går det nästan aldrig. Vad jag har hört så är det enda alternativet att köpa ett USB-tangentbord. (Backa upp mig, någon? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Många PS/2 tangentbord klarar inte av att man trycker inte fler än 2 knappar samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts