eminem33 Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 I min demon tools så fanns det virus och så orkar ja de inge mer så ja undrar om det finns något annat pogram som har samma fukoner? tack i för hand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 I min demon tools så fanns det virus och så orkar ja de inge mer så ja undrar om det finns något annat pogram som har samma fukoner? tack i för hand Om du har tankad Daemon Tools från deras egna sida, så är det väl inte virus på det? (Jag har det inte iallafall). Annars har du PowerISO och Alcohol 120%. Finns fler dock, som jag inte vet xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 6 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Om du har tankad Daemon Tools från deras egna sida, så är det väl inte virus på det? (Jag har det inte iallafall). Annars har du PowerISO och Alcohol 120%. Finns fler dock, som jag inte vet xD jag tanka från deras sida o fick virus men tack ska prova dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 jag tanka från deras sida o fick virus men tack ska prova dom Du får inte virus om du tankar från deras sida. Eftersom du stavar namnet fel så kommer du kanske till fel sida. Daemon Tools heter det - inte Deamon Tools. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 (redigerad) Du får inte virus om du tankar från deras sida. Eftersom du stavar namnet fel så kommer du kanske till fel sida. Daemon Tools heter det - inte Deamon Tools. Indeed, det kan vara felet. Edit: Ger eminem33 en länk till Download-sidan. Länk! Redigerad 6 juli, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Jag har den nyatse och de sensate versionerna som jag ahr haft har jag ej haft något virus ifrån. Jag har PowerISO och Daemon Tools Kollade på min DT och där står dig "Daemon Tools" och inte "Deamon Tools" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Jag har den nyatse och de sensate versionerna som jag ahr haft har jag ej haft något virus ifrån. Jag har PowerISO och Daemon Tools Kollade på min DT och där står dig "Daemon Tools" och inte "Deamon Tools" Precis, det är nog rätt många som ser "Deamon" och inte "Daemon", Jag såg fel när jag skulle fixa det för första gången.. :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Jag har den nyatse och de sensate versionerna som jag ahr haft har jag ej haft något virus ifrån. Jag har PowerISO och Daemon Tools Kollade på min DT och där står dig "Daemon Tools" och inte "Deamon Tools" Snälla, läs igenom posten innan du postar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Att daemon tools flaggas som "virus" är absolut inget ovanligt. Anledningen är att vid installationen av daemon tools får man ett alternativ om man vill installera deras sponsor program (WhenU Daemon Tools SearchBar). Men eftersom folk bara klickar next hela tiden, så missar man alternativet. Står även i deras "Privacy Policy" när man ska installera daemon tools. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts