Cortez Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Rockstar har bekräftat att multiplayer kommer finnas med i GTA IV... och att det inte kommer vara ett MMO. Vad vill ni ska finnas med? Och vad tror ni? Vill ni ha ett CO-OP läge? Eller vanlig deathmatch? Eller kanske något spelläge vi redan sett i LCS och VCS:s PSP-versioner? Jag är ärligt talat inte så intresserad av multiplayer delen av GTA IV. När jag hörde att LCS och VCS skulle få multiplayer, så brydde jag mig inte ens om det. Men det kan vara kul att veta vad majoriteten vill ha när det kommer till multiplayer i ett GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Rockstar har bekräftat att multiplayer kommer finnas med i GTA IV... och att det inte kommer vara ett MMO. Vad vill ni ska finnas med? Och vad tror ni? Vill ni ha ett CO-OP läge? Eller vanlig deathmatch? Eller kanske något spelläge vi redan sett i LCS och VCS:s PSP-versioner? Jag är ärligt talat inte så intresserad av multiplayer delen av GTA IV. När jag hörde att LCS och VCS skulle få multiplayer, så brydde jag mig inte ens om det. Men det kan vara kul att veta vad majoriteten vill ha när det kommer till multiplayer i ett GTA. Ah, gött! Det skulle ju vara rätt kul med CO-OP liknande läge, deathmatch är inte så kul i GTA tycker jag. Hur är multiplayern i LCS och VCS? Jag har inte kört något av dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Skulle vara sjukt roligt att göra uppdrag i CO-OP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Skulle vara sjukt roligt att göra uppdrag i CO-OP. What he said! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 What he said! COOP hade rockat as! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mixon Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 (redigerad) Tjena, ny här... Tror ni att det kommer finnas något offline-multiplayerläge? Kör nämligen inte Live. Redigerad 6 juli, 2007 av Mixon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Vart har de bekräftat saken? co-op är riktigt roligt, man ska kunna ha en profil på internet som man kör med en kompis. bara det flyter på bra så är nog jag nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Hur är multiplayern i LCS och VCS? Jag har inte kört något av dem... Har bara kört multiplayer på VCS med en polare, vi körde idag också. Det är rätt så kul, men eftersom jag gillar LCS mer än VCS så tror jag att LCS multiplayer är roligare! Hoppas det finns Split-Screen med alla mp-lägen som i VCS och många fler! Även online CO-OP skulle vara kul, inte deathmatch online dock... Skulle vara bra med röststöd till GTA IV, underlättar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 (redigerad) Deathmatch, racing, fighting och free-roam i MP skulle sitta fint såsom sidenkläder sitter på Carmen Electra. Redigerad 6 juli, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaaR Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 (redigerad) Något i stil med GTA2s multiplayer och lätt COOP! edit: racing som ovanstående nämnde kan nog också bli kul! Särskilt om man skulle kunna göra egna banor och lägga till objekt från spelet (typ som MTA). Redigerad 7 juli, 2007 av XaaR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Det kommer att bli bra och kul med multiplayer, hur det än är. Men då hoppas jag verkligen att det kommer till PC. För när det gäller att spela online så är PC rätt överlägset, enligt mig iallafal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Kanske för att det var PC som började med onlinespel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Ja, mycket möjligt en av anledningarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Jupp . Någon annan som börjar misstänka att den här tråden börjar spåra ut lite? Kanske även pga mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts