Still_Dre Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Det står ju 69 nästan över allt?Kanske leder det till "Area 69". Kolla på den här filmen & se ---> http://www.youtube.com/watch?v=JRghfer6P6Y&NR=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Som ny medlem borde du söka lite före du gör en tråd. Det finns t.ex en tråd om 69 här. Och sedan behöver du inte göra 2 topics, men tror det inte var meningen. Jaja, reportar inte så länge du inte skriver något dumt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Knappast. Det står 69 överallt för att killarna (antar jag att det är) är i den åldern då allt som har med kiss och bajs och pottan att göra + sex och sånt där är roligt. 69:an är en sexställning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy e Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 dete en sexställning siom jag har gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 dete en sexställning siom jag har gjort Säger tolvåringen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 dete en sexställning siom jag har gjort Dagens LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 dete en sexställning siom jag har gjort Och det måste vara därför som det står 69 överallt! Bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts