Tux Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Jag undrar om det finns några Sniper spel där man kan bli jagad av polisen och göra olika sniper uppdrag? Typ en blandning av Battlefield 2/GTA San andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 (redigerad) Har för mig att jag såg ett på det där spelprogramet som gick på 2an förut. Googlar upp det åt dig. Edit: Kan ha varit det här. Inte riktigt som GTA men man spelar en sniper och det är ett relativt fritt spel. Hitman passar in ganska bra på din beskrivning det med. Redigerad 5 juli, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Har för mig att jag såg ett på det där spelprogramet som gick på 2an förut. Googlar upp det åt dig. Edit: Kan ha varit det här. Inte riktigt som GTA men man spelar en sniper och det är ett relativt fritt spel. Hitman passar in ganska bra på din beskrivning det med. Tack för Sniper Elite tipset . Precis vad jag letade efter! Måste bara säga att spelet är riktigt grymt . Sniper Elite är en blandning av Call of Duty/Hitman/Metal Gear Solid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Tack för Sniper Elite tipset . Precis vad jag letade efter! Måste bara säga att spelet är riktigt grymt . Sniper Elite är en blandning av Call of Duty/Hitman/Metal Gear Solid Aidi, glad att jag kunde hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Sen finns ju Silent Scope också. Finns till de flesta format. Dreamcast, PS2, Gameboy, och gissningsvis även PC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Sen finns ju Silent Scope också. Finns till de flesta format. Dreamcast, PS2, Gameboy, och gissningsvis även PC... Finns inte till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 mm sniper elite är ett riktigt najs spel. Det är roligast på xbox när man kör coop. Skit sköj. Det bässta sniper spelet jag har spelat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts