MAFIA_KING Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Tjosan, det är såhär att jag laddade ner X850 nyaste drivrutin idag, men jag vill inte ha den längre. När jag försöker klicka på uninstall så kommer det upp . Kan någon säga hur jag kan tabort den och varför det kommer upp en error? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Tjosan, det är såhär att jag laddade ner X850 nyaste drivrutin idag, men jag vill inte ha den längre. När jag försöker klicka på uninstall så kommer det upp *bild*. Kan någon säga hur jag kan tabort den och varför det kommer upp en error? Gå in i Kontrollpanelen > System > Maskinvara > Enhetshanteraren > Välj Bildskärmskort. Högerklicka på RADEON X850 och välj egenskaper. Klicka på fliken drivrutin och klicka på "Återställ tidigare drivrutin". Då ska den gå tillbaka till den förra drivrutinen du hade installerad. Säg gärna till om det inte funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 (redigerad) Gå in i Kontrollpanelen > System > Maskinvara > Enhetshanteraren > Välj Bildskärmskort. Högerklicka på RADEON X850 och välj egenskaper. Klicka på fliken drivrutin och klicka på "Återställ tidigare drivrutin". Då ska den gå tillbaka till den förra drivrutinen du hade installerad. Säg gärna till om det inte funkar Står bara att jag inte har någon säkerhets kopia! Edit: det står att drivrutinen är ifrån 04, jag installerade ju idag Redigerad 5 juli, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Står bara att jag inte har någon säkerhets kopia! Edit: det står att drivrutinen är ifrån 04, jag installerade ju idag Jag kom på att ati hade en egen sida med gamla drivrutiner. [Klick] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Är du säker på att det där inte är 64-bits-versionen eller en korrupt hemladdning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts