Jump to content

Kan jag ta bort dessa filer?

kicken
 Share

Recommended Posts

Hej!

Precis som tråden lyder. Har rensat datorn på onödiga program och sådant och så kom jag fram till dessa filer.

Javafiler. Dom tar lite utrymme och jag skulle vilja ta bort dom, men frågan är om man kan det utan att datorn skadas eller liknande.

Eller kan jag ta bort "Update" 1,3 och 9 och behålla 10?

Vet inte vad för funktion dom fyller och om dom är så viktiga så därför frågar jag här först.

Tack på förhand.

Bild:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!

Precis som tråden lyder. Har rensat datorn på onödiga program och sådant och så kom jag fram till dessa filer.

Javafiler. Dom tar lite utrymme och jag skulle vilja ta bort dom, men frågan är om man kan det utan att datorn skadas eller liknande.

Eller kan jag ta bort "Update" 1,3 och 9 och behålla 10?

Vet inte vad för funktion dom fyller och om dom är så viktiga så därför frågar jag här först.

Tack på förhand.

Bild:

Du kan ta bort alla J2SE Runtime Environment 5.0, men du ska låta bli Java Runtime Environment 6. Utan den så fungerar inte Java. Angående GTK+ Runtime 2.10.11 rev b så kan den användas av något program som finns på din dator. Ett exempel på ett program som använder GTK+ är Pidgin. Så om du inte vet om något program använder det, så kan du låta den vara.

Redigerad av Stammper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan ta bort alla J2SE Runtime Environment 5.0, men du ska låta bli Java™ Runtime Environment 6. Utan den så fungerar inte Java. Angående GTK+ Runtime 2.10.11 rev b så kan den användas av något program som finns på din dator. Ett exempel på ett program som använder GTK+ är Pidgin. Så om du inte vet om något program använder det, så kan du låta den vara.

Okej, tack så mycket (L)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor