Nybörjaren Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Hej! Ja trådnamnet talar för sig själv. Kör ni GTA3 fortfarande? Hur ofta? Själv kör jag det en hel del, var det första spelet jag körde så det är GTa minnen. Men tycker fortfarande spelet är välgjort och kul att spela. Vad tycker ni? Svara i tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Avgen_VC Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Jag spelar det faktis än men inte så ofta längre Har slutat lite med GTA men spelar då och då. Innan spelade jag en hel del. Men nu har jag problem med en viss uppdrag... Men aa =) Visst spelar man det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Man är ju inte dum i huvudet. Det vill säga, ja det gör jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Jag började faktist om på GTA 3 för två veckorsen. Men den senaste veckan har jag gått över till Fifa igen, så jag går lite fram och tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Nope, det var riktigt längesen jag körde det. Eftersom jag kört LCS, så känner jag inte suget att spela GTA 3 än.... Men ändå, ska nog ta och spela det någon gång innan GTA IV kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Oja, visst spelar man GTA III Nu har jag dock hållit upp några veckor, då jag mest spelat Call of Duty 3 och Vice City istället. Men som sagt, jag spelar det fortfarande, och då jag börjar igen så brukar jag spelar det flera dagar i rad. Och vilka minnen man kan få vissa stunder när man kör i en viss stadsdel Det är dock på PS2. På PC så kör jag det med GTA3 Admin Console installerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 No, it sucks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 (redigerad) Nej fy fan inte GTA 3 skitet skulle aldrig falla mig in att börja spela det igen. Visst när jag var liten och körde GTA då var det roligt. Men inte nu nå längre hur jävla dålig grafik som helst.Håller mig till Gta San Andreas mkt bättre iaf än dom andra GTA Redigerad 6 juli, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Nej det gör jag inte, min stationära dator har gått sönder och orkar inte installera det på min laptop då laptops ofta har lite hårddisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Självklart kör man GTA3 Min favorit del i GTA serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Körde det för några månader sen. Varvade. Bästa spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nybörjaren Skrivet 11 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Men nu har jag problem med en viss uppdrag... Men aa =) Visst spelar man det! Vilket uppdrag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
volvo66 Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Brukar inte spela GTA3, Spelar LCS & SA istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Har det installerat och brukar spela det lite då och då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Har inte spelat något GTA-spel på säkert ett halvår. GTA3 spelade jag nog för... 2½ år sen sist kanske, inför SA-releasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Nej. Gillade aldrig GTA 3, och har därför inte spelat det på många år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Skulle nog gjort om det inte var för att min Playstation 2a är helpaj! Men funderar allvarligt på att köpa en ny PS2 och införskaffa LCS och VCS, som är de enda spoelen jg saknar och inte har kört ännu.. Men det kommer! Och en PS2 på blocket utan handkontroller och minneskort - utan bara konsollen - kan väl inte gå loss på så värst mycket i dagsläget?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Tyvär inte. Dock så är det min absoluta favorit i gta-serien, men... Argh, var säkert 3 år sedan jag spelade det sist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Det var då inte igår man spelade det precis! Men jag börjar nog om nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts