_-MadeMaN-_ Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Får ett fel när jag försöker connecta till en server det står "Server is using a different map than your ins_baghdad" typ. Har senaste versionen och allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Får ett fel när jag försöker connecta till en server det står "Server is using a different map than your ins_baghdad" typ. Har senaste versionen och allt Fick likadant. Pröva bara en annan server så borde det fungera. Smått konstigt är det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 (redigerad) Annars borde det funka att ta bort mappen och joina servern, tror jag.. Gör backup om du vill vara på säkra sidan. Alltså, själva mapen då, inte mappen med ins. Redigerad 22 juli, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 (redigerad) Denna mod är den besta moden som finns efter cs då. Har själv spelat det sen modden släpptes. ``Får ett fel när jag försöker connecta till en server det står "Server is using a different map than your ins_baghdad" typ. Har senaste versionen och allt``` Sådär har det hänt för mig med. Men då updaterade jag bara spelet. Men eftersom du har redan den senaste updateringen så kan jag ej hjälpa dig. Prova leta efter en ny updatering iaf. Och jag tror att den hära modden kommer att bli uppköpt av steam eller nå. För att den är så välgjord och den är så populär. Precis som cs och dod å gmod mm. Redigerad 23 juli, 2007 av Alftakillen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts