Saleen Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 (redigerad) Står i första posten... Ok, men iaf. Mitt HL2 är Installerat på datorn men inte i steam. Det finns på mitt gamla konto som jag inte kan lösen/secret question till så jag kan inte skriva in CD-key till mitt nya konto. Men kan jag inte kunna spela Insurgery ändå? Redigerad 6 juli, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Ok, men iaf. Mitt HL2 är Installerat på datorn men inte i steam. Det finns på mitt gamla konto som jag inte kan lösen/secret question till så jag kan inte skriva in CD-key till mitt nya konto. Men kan jag inte kunna spela Insurgery ändå? Då låter det svårt jag har iaf tre tips till dig. 1. Beställ Source genom steam om du har bank konto om du ej ahr det fråga nån av dina föräldrar. 2. Du tar screen på din cd key och skickar in det till steam kanske de kan hjälpa dig. 3. Gå till affären och köpt HL2 eller nåt av Source spelen som du hittar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 (redigerad) 1. Beställ Source genom steam om du har bank konto om du ej ahr det fråga nån av dina föräldrar. Det alternativet låter bäst. Köper nog Source. Någon som vill spela sen ? Har vent/skype/teamspeak och är rätt bra på source motorn. Edit: nvm, så bra var det inte imo.. Redigerad 6 juli, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 (redigerad) Jag är gärna på om vi är mer än 2 spelare Har också vent, skype, teamspeak osv. Redigerad 6 juli, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 (redigerad) Jag är gärna på om vi är mer än 2 spelare Har också vent, skype, teamspeak osv. Har också (2.10?)vent, [Fuckoff]skype[/Fuckoff], teamspeak(kan fixa) osv. Vad sägs om [sajten] [YaNameHeaPls] ? -- Inte idag dock,har en säsong av Wildboys kvar att kolla på. Redigerad 6 juli, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 (redigerad) Det alternativet låter bäst. Köper nog Source. Någon som vill spela sen ? Har vent/skype/teamspeak och är rätt bra på source motorn. Edit: nvm, så bra var det inte imo.. Vad är det som gör så att det är ej kul?. Det är rätts så buggit det är bara en beta än Redigerad 6 juli, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Vad är det som gör så att det är ej kul?. Det är rätts så buggit det är bara en beta än Joo, det är sant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 (redigerad) Snart så släpper dom en uppdatering. Release 1.0a Changelist --- code only * ADDED: command "tkremove" and "tkdetect" * ADDED: hint to suggest use of "cl_stancemode 1" * ADDED: super-sonic bullet whiz * ADDED: weaponsway after sprint * CHANGED: alltalk is defaulted to "0" * CHANGED: won't suicide you when you select another squad * FIXED: attacking with grenades while sprinting * FIXED: RPG playing the wrong draw animation when not loaded * FIXED: the client crash XYZ ^ * FIXED: the server crash XYZ ^ * FIXED: flashpoint and spraypaint in spectator is now disabled * FIXED: can not longer cook smoke grenades * FIXED: reloading the M249 * FIXED: small problem for people that do not have SSE support on their CPU * FIXED: strange behaviour in shotgun reload * FIXED: players connecting won't instanlly spawn in the game * FIXED: super-fast prone and unprone * FIXED: unable to use grenade if attacking while going prone * FIXED: suicide from explosions -- others * FIXED: various FPS fixes * IMPROVED: weapon sounds (ak47, rpk, l42a1) * IMPROVED: various map sounds Redigerad 7 juli, 2007 av XaeRo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Snart så släpper dom en uppdatering. Release 1.0a Changelist --- code only * ADDED: command "tkremove" and "tkdetect" * ADDED: hint to suggest use of "cl_stancemode 1" * ADDED: super-sonic bullet whiz * ADDED: weaponsway after sprint * CHANGED: alltalk is defaulted to "0" * CHANGED: won't suicide you when you select another squad * FIXED: attacking with grenades while sprinting * FIXED: RPG playing the wrong draw animation when not loaded * FIXED: the client crash XYZ ^ * FIXED: the server crash XYZ ^ * FIXED: flashpoint and spraypaint in spectator is now disabled * FIXED: can not longer cook smoke grenades * FIXED: reloading the M249 * FIXED: small problem for people that do not have SSE support on their CPU * FIXED: strange behaviour in shotgun reload * FIXED: players connecting won't instanlly spawn in the game * FIXED: super-fast prone and unprone * FIXED: unable to use grenade if attacking while going prone * FIXED: suicide from explosions -- others * FIXED: various FPS fixes * IMPROVED: weapon sounds (ak47, rpk, l42a1) * IMPROVED: various map sounds När släpper de patchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Patch ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 (redigerad) Changelog: INSURGENCY BETA 1.1 CHANGELOG Various FPS improvements Various gameplay balance improvements Fixed various server and client-side exploits and crashes Fixed reloading with M249 Increased rate of fire of M249 to be that of its real life counterpart Fixed attacking with grenades while sprinting Removed ability to use spraypaint or flashlights in spectator mode Fixed exploit allowing people to go from standing to prone super fast Fixed exploit allowing people to finish reloading their weapon at abnormally fast speeds Added server-side cvars "tkremove" and "tkdetect" to help deal with team killers Added cvar "ins_dmgfactor" Added super-sonic bullet whiz effect Added incremental weapon sway when low on stamina Added hint reminding you of alternate stance modes Changed "sv_alltalk" to default to "0" Changing class doesn't kill you anymore Renamed server-side cvar "ins_friendlyfire" to "mp_friendlyfire" Renamed server-side cvar "ins_endtime" to "mp_chattime" Client DLLs now built without SSE, fixing a small problem for people with no SSE support on their CPU Replaced round-restart commands with "ins_restart_game" and "ins_restart_round" Optimized dust effects to use less CPU Fixed strange behavior in the shotgun reload Fixed players automatically spawning when they enter the server Fixed people being unable to use grenade if attacking while going prone Added weapon slot keys Fixed explosions recording deaths as suicides Fixed shells sticking to players and floating in mid-air Fixed pausing of automatic sounds Fixed iron sights twitching under lag Fixed bipod view locking issues while moving in prone UPCOMING: FUTURE PLANS Croatia theater Suppression Fire Global Ranking system (ranked servers) Player Customization Improved Weapon Variety Gore Effects Redigerad 9 juli, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Tankar. Får se om det blir otroligt mycket bättre sen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Har suttit och småpressat denna mod idag. Kortfattat kan jag väl säga att det är en väldigt bra mod, konceptet funkar bra och spelkänslan är toppen hela tiden. Dock gör mängden buggar och balanseringsproblem spelet nästan ospelbart idag, men det är ju en beta. Tror denna mod kommer utvecklas till något stort, de hårda kraven på teamplay passar utmärkt för proffesionella ligor som CPL osv. Vi får väl se hur länge det dröjer innan den köps upp av Valve, och hur det går för den i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 (redigerad) Har suttit och småpressat denna mod idag. Kortfattat kan jag väl säga att det är en väldigt bra mod, konceptet funkar bra och spelkänslan är toppen hela tiden. Dock gör mängden buggar och balanseringsproblem spelet nästan ospelbart idag, men det är ju en beta. Tror denna mod kommer utvecklas till något stort, de hårda kraven på teamplay passar utmärkt för proffesionella ligor som CPL osv. Vi får väl se hur länge det dröjer innan den köps upp av Valve, och hur det går för den i framtiden. Håller med dig där. Skulle vara kul att se 10 vs 10 i CPL. iaf, först tyckte jag inte om det, men nu när jag lirat det en del så är det mkt skönt när man kommer på hur man spelar. (inte kontrollmässigt, det lär man sig på ett par timmar. Utan hur man lär sig röra sig, sammarbeta med sina medspelare osv.) Redigerad 10 juli, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Vet inte om det är min dator det är fel på men det tar flera minuter för mig att connecta till en server, och 2/3 av gångerna så hänger sig spelet. Någon som vet vad felet kan vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Vet inte om det är min dator det är fel på men det tar flera minuter för mig att connecta till en server, och 2/3 av gångerna så hänger sig spelet. Någon som vet vad felet kan vara? Nope, tar också en längre tid för mig att ladda en server, blivit lite bättre med patchen. Annat som också blivit bättre är FPSen, innan patchen fick jag kämpa för att ha ca. 20 fps och nu får jag ca. 200 fps Någon som känner sig för att spela lite någon gång? send me a pm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Lulz. adda min steam @ ramsjoking@hotmail.com om ni vill lira insurgency då =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Kan man spela det här om man har hl2 episod 1??? är singel player normlat?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Kan man spela det här om man har hl2 episod 1??? är singel player normlat?? Antagligen eftersom att man bara behöver ett spel med source motorn eller något sånt. Singerplayer finns inte, bara multiplayer om det är det du menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Antagligen eftersom att man bara behöver ett spel med source motorn eller något sånt. Singerplayer finns inte, bara multiplayer om det är det du menade. Lite fel där? Ett spel med sourcemotorn inom steam t.ex. Half life 2, CS:S, DOD:S Eftersom det finns flera andra spel som har sourcemotorn t.ex. Dark messiah of might and magic, The masquerades: bloodlines, och dem borde det inte gå med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts