JSHC Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Ska testas, realism istheshit! Screw färgglada hårkors, nu är det manuellt sikte som gäller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Jo. Men jag vill ha typ auto sikte asså sånt där sikte som man har på Css. @Chucky.swe Om du har Xfire så kan jag adda dig om du vill lira. Annars så laddar du ner det på Xfire Download Tänk såhär: Insurgency ska vara så realistiskt som möjligt vad det gäller vapen, skador och taktiker. Har man i verkligheten ett sikte framför sig som flyter runt i luften? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Tänk såhär: Insurgency ska vara så realistiskt som möjligt vad det gäller vapen, skador och taktiker. Har man i verkligheten ett sikte framför sig som flyter runt i luften? Eekzor. Har laddat ner det klart nu,ska bara installera Lira sen Jshc,Jacker,och ja-vad-du-nu-heter-47? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 (redigerad) Eekzor. Har laddat ner det klart nu,ska bara installera Lira sen Jshc,Jacker,och ja-vad-du-nu-heter-47? Ska jag lägga till er på msn? så kan vi lira? När ska vi lira da?. Redigerad 4 juli, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Eekzor. Har laddat ner det klart nu,ska bara installera Lira sen Jshc,Jacker,och ja-vad-du-nu-heter-47? Jag vill ju också vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Är också på om jag lyckas slita mig ifrån dota-killarna nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Moden äger bajsboll. Asskön realism. :G Älskar vapnenas ljud på distans, och det är riktigt snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Min alldeles egna cepe-dator startar om sig när jag försöker starta spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Här är lite screens på mig och XaeRon när vi lirade Väntar på att XaeRon ska röra på sej Jag och XaeRon tar skydd Siktar på nåt XaeRon skjuter på nåt som jag inte vet Jag och XaeRon kan ej bestämma vem som ska in Jag och XaeRon fick lite backup antagligen är det han där det är lite mörkt eller han som är brevid mig Blev skjuten av en arab så jag blev respawned Blev skjuten igen Helt själv läskigt Är själv igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Här är lite screens på mig och XaeRon när vi lirade bilder Fick stå och posa lite på vissa bilder, så vi fick ihop några snygga Men i alla fall är det en väldans rolig mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Finns det nåt progam som man kan spela in nån film till detta medans man spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Fraps? Jorå,suttit o lirat detta med nicket OrVaR! (något i den stilen iaf ) Riktigt roligt. Lira lite senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Fraps? Jorå,suttit o lirat detta med nicket OrVaR! (något i den stilen iaf ) Riktigt roligt. Lira lite senare? Vad heter du på steam så kan jag lira med dig. Ha lirat med XaeRon sen igår och idag. Jag är bra påa tt skydda andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 (redigerad) Vad heter du på steam så kan jag lira med dig. Ha lirat med XaeRon sen igår och idag. Jag är bra påa tt skydda andra Adda min msn på steam så har du den? ööh Freakin' meatshield. Redigerad 5 juli, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 (redigerad) Spelade lite med en cs-polare, satt i vent o skit, var riktigt skoj Det enda som är synd är in-game voicen som inte verkar gå att muta, jääkligt irriterande med skrikande tyskar. EDIT: För er som tycker att spelet är mörkt så kan ni höja brightnessen i video options Redigerad 5 juli, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Men,jag har inte stött på någon svensk än,höhö Fast visst jag satt o spelade på en fransk server. Örhk,skicka upp en ip så kanske vi kan samlas där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Såg intressant ut. Tankar det just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Tycker inte ni att vi kan skapa en server till denna mod bara för GTAsajtare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 (redigerad) Vad behöver jag exakt för att spela ? Jag har HL2, fast min CD-key ligger på ett konto som jag inte kan komma in på. Edit: Har 2 konton så ni inte blir förvirrade. Det andra har jag bara 1.6 på och där kommer jag in utan problem. Redigerad 6 juli, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Vad behöver jag exakt för att spela ? Jag har HL2, fast min CD-key ligger på ett konto som jag inte kan komma in på. Edit: Har 2 konton så ni inte blir förvirrade. Det andra har jag bara 1.6 på och där kommer jag in utan problem. Står i första posten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts