Jacker Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 (redigerad) Modden Insurgency till Half-Life 2 är äntligen släppt efter två års utveckling. Insurgency är en onlinemod som innehåller infanteristrider mellan amerikanska trupper och rebeller i nutida Irak, och är dessutom en mod av det realistiska slaget a lá Operation Flashpoint eller Red Orchestra. Tankade den förut och kan säga att det är en bra mod, även om jag inte spelat allt för mycket. Modden kräver att man har HL2 eller nåt annat Source- spel installerat. Och eftersom de flesta äger HL2/annat Source- spel lär det inte vara några problem att hitta folk att lira med. Insmod.net FZ.se Redigerad 4 juli, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Modden Insurgency till Half-Life 2 är äntligen släppt efter två års utveckling. Insurgency är en onlinemod som innehåller infanteristrider mellan amerikanska trupper och rebeller i nutida Irak, och är dessutom en mod av det realistiska slaget a lá Operation Flashpoint eller Red Orchestra. Tankade den förut och kan säga att det är en bra mod, även om jag inte spelat allt för mycket. Modden kräver att man har HL2 eller nåt annat Source- spel installerat. Och eftersom de flesta äger HL2/annat Source- spel lär det inte vara några problem att hitta folk att lira med. Insmod.net FZ.se Så är denna mod till HL2DM eller vanliga HL2?. Ska ta mig en tit på länkarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Så är denna mod till HL2DM eller vanliga HL2?. Ska ta mig en tit på länkarna Den är till HL2, men det funkar med vilket Source- spel som helst (CS:S, DoD:S). Alltså borde HL2:DM räcka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Den är till HL2, men det funkar med vilket Source- spel som helst (CS:S, DoD:S). Alltså borde HL2:DM räcka. Ok nu sitter jag och laddar ner moden finns det nån readme eller är det auto install? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Ok nu sitter jag och laddar ner moden finns det nån readme eller är det auto install? Autoinstall. Finns dock en manual här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Autoinstall. Finns dock en manual här. Ok. laddar ner från FZ. Men vad är Insurgency beta1 server? vad gör den? och cliten filen som man laddar ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Ok. laddar ner från FZ. Men vad är Insurgency beta1 server? vad gör den? och cliten filen som man laddar ner. Client laddar du ned om du vill spela. Server är om du vill köra en server med modden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 (redigerad) Client laddar du ned om du vill spela. Server är om du vill köra en server med modden. Ahh. Vart ska jag lägga Insurgency beta1 Server?. för client installen är snart klar den är på 50% snart. Måste jag vänta tills clienten är klar?. är det bara MP i denna mod? EDIT: Clitent saken är klar nu. SÅ jag undrar vart server saken ska ligga nu Redigerad 4 juli, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Ahh. Vart ska jag lägga Insurgency beta1 Server?. för client installen är snart klar den är på 50% snart. Måste jag vänta tills clienten är klar?. är det bara MP i denna mod? EDIT: Clitent saken är klar nu. SÅ jag undrar vart server saken ska ligga nu Du behöver inte Server om du bara ska spela, endast om du ska köra server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Du behöver inte Server om du bara ska spela, endast om du ska köra server. Fan vad nice detta är. Jag ska testa göra en server så jag undrar vart ska jag lägga mappen?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Fan vad nice detta är. Jag ska testa göra en server så jag undrar vart ska jag lägga mappen?. Ingen aning, hörredu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Ingen aning, hörredu... Ok vill testa köra en server på detta mmen finns det inge Readme fil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Snart kommer det väl någon och frågar om ni kan ta diskussionen på MSN. -------------- Ska försöka leta upp mitt gamla HL2 med Source etc.. En liten fråga bara, ser alla vapen fortfarande ut som dom i HL2 eller har dom bytt ut mot andra. Skulle sitta ganska fint med lite screens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 (redigerad) Snart kommer det väl någon och frågar om ni kan ta diskussionen på MSN. -------------- Ska försöka leta upp mitt gamla HL2 med Source etc.. En liten fråga bara, ser alla vapen fortfarande ut som dom i HL2 eller har dom bytt ut mot andra. Skulle sitta ganska fint med lite screens. Det är en "total conversion" så det är nya vapen och allt. Skulle minst sagt kännas fel med en Gravity Gun i Irakkriget... Bilder finnes på hemsidan. Redigerad 4 juli, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Det är en "total conversion" så det är nya vapen och allt. Skulle minst sagt kännas fel med en Gravity Gun i Irakkriget... Bilder finnes på hemsidan. Gå med en Gravity gun i kirget Men kan man ej få något sikte så man slipper sikta själv?. Drygt att stå och skjuta på en utan man träffar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Gå med en Gravity gun i kirget Men kan man ej få något sikte så man slipper sikta själv?. Drygt att stå och skjuta på en utan man träffar. Du siktar med höger musknapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Hm,ser riktigt roligt laddar ner. Nån som vill lira sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Du siktar med höger musknapp. Jo. Men jag vill ha typ auto sikte asså sånt där sikte som man har på Css. @Chucky.swe Om du har Xfire så kan jag adda dig om du vill lira. Annars så laddar du ner det på Xfire Download Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 (redigerad) Jo. Men jag vill ha typ auto sikte asså sånt där sikte som man har på Css. @Chucky.swe Om du har Xfire så kan jag adda dig om du vill lira. Annars så laddar du ner det på Xfire Download Näe. -- Det sket sig,råkade dra ur nätverkskabeln när mus usben lossnade. -- Laddar ner igen! Redigerad 4 juli, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 (redigerad) Näe. -- Det sket sig,råkade dra ur nätverkskabeln när mus usben lossnade. bara att ladda om da? Skicka PM om du vill spela eller nån annan Redigerad 4 juli, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts