Jump to content

Insurgency

Jacker
 Share

Recommended Posts

Modden Insurgency till Half-Life 2 är äntligen släppt efter två års utveckling. Insurgency är en onlinemod som innehåller infanteristrider mellan amerikanska trupper och rebeller i nutida Irak, och är dessutom en mod av det realistiska slaget a lá Operation Flashpoint eller Red Orchestra.

Tankade den förut och kan säga att det är en bra mod, även om jag inte spelat allt för mycket. Modden kräver att man har HL2 eller nåt annat Source- spel installerat. Och eftersom de flesta äger HL2/annat Source- spel lär det inte vara några problem att hitta folk att lira med. :)

Insmod.net

FZ.se

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Modden Insurgency till Half-Life 2 är äntligen släppt efter två års utveckling. Insurgency är en onlinemod som innehåller infanteristrider mellan amerikanska trupper och rebeller i nutida Irak, och är dessutom en mod av det realistiska slaget a lá Operation Flashpoint eller Red Orchestra.

Tankade den förut och kan säga att det är en bra mod, även om jag inte spelat allt för mycket. Modden kräver att man har HL2 eller nåt annat Source- spel installerat. Och eftersom de flesta äger HL2/annat Source- spel lär det inte vara några problem att hitta folk att lira med. :)

Insmod.net

FZ.se

Så är denna mod till HL2DM eller vanliga HL2?. Ska ta mig en tit på länkarna

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Client laddar du ned om du vill spela. Server är om du vill köra en server med modden. :)

Ahh. Vart ska jag lägga Insurgency beta1 Server?. för client installen är snart klar den är på 50% snart. Måste jag vänta tills clienten är klar?. är det bara MP i denna mod?

EDIT: Clitent saken är klar nu. SÅ jag undrar vart server saken ska ligga nu :ph34r:

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ahh. Vart ska jag lägga Insurgency beta1 Server?. för client installen är snart klar den är på 50% snart. Måste jag vänta tills clienten är klar?. är det bara MP i denna mod?

EDIT: Clitent saken är klar nu. SÅ jag undrar vart server saken ska ligga nu :ph34r:

Du behöver inte Server om du bara ska spela, endast om du ska köra server. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snart kommer det väl någon och frågar om ni kan ta diskussionen på MSN. :)

--------------

Ska försöka leta upp mitt gamla HL2 med Source etc.. En liten fråga bara, ser alla vapen fortfarande ut som dom i HL2 eller har dom bytt ut mot andra. Skulle sitta ganska fint med lite screens.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Snart kommer det väl någon och frågar om ni kan ta diskussionen på MSN. :)

--------------

Ska försöka leta upp mitt gamla HL2 med Source etc.. En liten fråga bara, ser alla vapen fortfarande ut som dom i HL2 eller har dom bytt ut mot andra. Skulle sitta ganska fint med lite screens.

Det är en "total conversion" så det är nya vapen och allt. Skulle minst sagt kännas fel med en Gravity Gun i Irakkriget...

Bilder finnes på hemsidan.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo. Men jag vill ha typ auto sikte asså sånt där sikte som man har på Css.

@Chucky.swe

Om du har Xfire så kan jag adda dig om du vill lira. Annars så laddar du ner det på Xfire Download

Näe.

--

Det sket sig,råkade dra ur nätverkskabeln när mus usben lossnade.

:)

--

Laddar ner igen!

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor