Tim141 Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 hej. har ett problem med uppdraget Misapropriation och problemet är att när jag har fått tag i portföljen och återvänt till polisens hem så får jag ett samtal från honom om att jag ska möta honom någonstans men problemet är att jag inte kommer ihåg var... vet någon möjligtvis var det är jag ska möta honom någonstans och isåfall kan ni väl ge mig en vägbeskrivning. Utgå från att jag står vid hans hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 hej. har ett problem med uppdraget Misapropriation och problemet är att när jag har fått tag i portföljen och återvänt till polisens hem så får jag ett samtal från honom om att jag ska möta honom någonstans men problemet är att jag inte kommer ihåg var... vet någon möjligtvis var det är jag ska möta honom någonstans och isåfall kan ni väl ge mig en vägbeskrivning. Utgå från att jag står vid hans hus. Det ska väl vara en plupp på kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 (redigerad) hej. har ett problem med uppdraget Misapropriation och problemet är att när jag har fått tag i portföljen och återvänt till polisens hem så får jag ett samtal från honom om att jag ska möta honom någonstans men problemet är att jag inte kommer ihåg var... vet någon möjligtvis var det är jag ska möta honom någonstans och isåfall kan ni väl ge mig en vägbeskrivning. Utgå från att jag står vid hans hus. Antar att du redan klarat Misapropriation och därmed inte är under det uppdraget. Bra. Du ska möta upp honom vid Castillo del Diablo har jag för mig, långt ute i öknen. Du har varit där förut (bland annat under ett uppdrag med Mike Toreno), så du känner igen stället. Kolla på kartan så ser du exakt vart det ligger. EDIT: Har du lyckats kalra så pass långt i spelet så du till och med lyckats med Misapropriation så ska du utan tvivel kunna köra dit utan någon vägbeskrivning. Redigerad 4 juli, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts