Suicune Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 Efter den så har jag 100%. Men jag har åkt om alla unique 3 gng om men kan inte klara det. Jag har 35 av 36. Finns det nån speciellt svår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 Efter den så har jag 100%. Men jag har åkt om alla unique 3 gng om men kan inte klara det. Jag har 35 av 36. Finns det nån speciellt svår??? jag har också det problemet, har du testat hoppet vid den västra änden av polishuset i washington beach det finns inte med på nån karta, och du medans jag ändå är igång är alla trapport brevid snuthuset hopp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 Efter den så har jag 100%. Men jag har åkt om alla unique 3 gng om men kan inte klara det. Jag har 35 av 36. Finns det nån speciellt svår??? ne dom är inte svåra men på vissa måste du hoppa långt som f*n för att klara dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lowire Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 kan ni ge nått exempel på nåt hopp där man måste hoppa JÄTTElångt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 det gäller väll att hoppa rakt och att landa någorlunda bra åxxå ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 samma hopp som är det första i PCJ playground Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts