Vice. Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Skulle vilja hitta en sida där man kan lyssna på musik! Hela låtar. Youtube har musik men håller inte alltid måttet tycker jag. Folk lägger upp crapiga videos med knastrigt ljud osv ibland. Någon som känner till någon sida där man kan lyssna på olika artister och låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 last.fm imeem.com Sedan fanns det en sida som jag glömt där man slumpades fram till olika låtar, någonting med box i titeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 En sida där man kan lyssna på ganska många låtar. Sök på det du vill lyssna på Radio.Blog.Club Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 En sida där man kan lyssna på ganska många låtar. Sök på det du vill lyssna på Radio.Blog.Club Jag skulle ju tipsa om den med! Lyssnar på typ all min musik där nu, då det är så gött att kunna lägga till sina favoriter i en spellista, utan att ladda ner något alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 (redigerad) www.pandoras.com men det gäller bara i US nu tydligen :S Redigerad 4 juli, 2007 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 (redigerad) www.blogmusik.net En virtuell Mp3 typ Redigerad 9 juli, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 last.fm imeem.com Sedan fanns det en sida som jag glömt där man slumpades fram till olika låtar, någonting med box i titeln. Pandora(s box)? Den stängdes ner för ett tag sen. Har fortfarande inte kommit över det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts