SilentViper Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 (redigerad) Hej jag skulle tipsa er att ni kan bli beta testare till World in Conflict källa FZ WIC Jag har iaf bokat en plats nu. Minimum System Requirements OS: Windows® XP, Windows Vista™ CPU: 2.0 GHz or faster (2.2 GHz for Windows Vista™) RAM: 512 MB (1 GB for Windows Vista™) Disc Drive: DVD Hard Drive: 9 GB or more free space Video: 128 MB video RAM, DirectX® 9.0c-compatible Sound: DirectX® 9.0c-compatible Input: Keyboard and mouse Internet Play: Cable, DSL or better Note: ATI® Radeon® 8500, 9200 and NVIDIA® GeForce® 4 MX not supported. Hittar inge för rek. Boka på nu EDIT: Beta nerladdningen startas nästa måndag den 9 Juli Redigerad 3 juli, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Eller så var man på Dreamhack och har kunnat vara betatestare sen länge, åtminstone 16e juni Har inte fixat det än, dock, men torrenten är fixad. (Laglig torrent, alltså.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Har redan testat det tillräckligt innan och på dreamhack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 ser lite små kul ut, registrerar mig så får vi se hur det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Tankade det när man kunde testa som DreamHack-deltagare, men av någon vrickad anledning kraschade spelet så fort jag försökte starta det. Orkar inte skaffa det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Tankade det när man kunde testa som DreamHack-deltagare, men av någon vrickad anledning kraschade spelet så fort jag försökte starta det. Orkar inte skaffa det igen. Vi ägde iaf alla när vi lirade på DreamHack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts