JohanK Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Sökte men hittade inget. Hur startar man en egen server på SA:MP ? Är ganska sugen på att ha en server mest för mig och kompisar. Om du vet hur man gör kan du väll säga eller linka där det står. Tackar ! - Johan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Sökte men hittade inget. Hur startar man en egen server på SA:MP ? Är ganska sugen på att ha en server mest för mig och kompisar. Om du vet hur man gör kan du väll säga eller linka där det står. Tackar ! - Johan K Om du kan engelska bra så finns det en guide här: [Länk] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohanK Skrivet 3 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Men vet mågon hur man skaffar 1/2/3 utav domma då? RPG Efter Real Life Rock Stars RPG Mode TACKSAM FÖR SERRIÖSA SVAR! Peace Johan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dunlopzu Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Men vet mågon hur man skaffar 1/2/3 utav domma då? RPG Efter Real Life Rock Stars RPG Mode TACKSAM FÖR SERRIÖSA SVAR! Peace Johan K Eftersom länken inte funkar så tar jag upp det igen , nån som kan hjälpa mig att starta en server ? Här är filerna nån kanske kan se över dom och se om jag gjort fel http://www.speedyshare.com/332424398.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Eftersom länken inte funkar så tar jag upp det igen , nån som kan hjälpa mig att starta en server ? Här är filerna nån kanske kan se över dom och se om jag gjort fel http://www.speedyshare.com/332424398.html Den funkar? Jag ser inga fel iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dunlopzu Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Den funkar? Jag ser inga fel iaf Humm jag hittar den då inte ialla fall : det står i loggena tt sac server is off :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Humm jag hittar den då inte ialla fall : det står i loggena tt sac server is off :S Ja jävlar,det missade jag SAC = Service Anti-Cheat... Google <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Har du fixat någon server? Skulle vara trevligt att få en anledning till att installera SA igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Har du fixat någon server? Skulle vara trevligt att få en anledning till att installera SA igen Visst har han det, men den funkar inte Jag har gjort ett par, men kan verkligen inte förstå vad som är fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dunlopzu Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Visst har han det, men den funkar inte Jag har gjort ett par, men kan verkligen inte förstå vad som är fel Så servern bör fungera ? dum fråga men hur hittar jag den för att gå in på den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Så servern bör fungera ? dum fråga men hur hittar jag den för att gå in på den ? Ja, rent teoretiskt så borde den funka Det enda som kanske skulle faila är anti cheatsystemet, men detta går nog att fixa med scripts. Den finns i serverlistan, så det är bara att leta upp den, alternativt lägga till IP:t som favorit =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Lägg upp ip? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Lägg upp ip? Quota, så man vet vem du menar Det finns inget ip än, eftersom servern inte funkar ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 när jag gorde min server så kollade jag här och sökte sen fick jag hjälp från några på sa-mp forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 när jag gorde min server så kollade jag här och sökte sen fick jag hjälp från några på sa-mp forum Länken funkar inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts