JohanK Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 (redigerad) Tja alla glada stuntare! Jo jag tänkte langa upp min senaste stunt film - Stunt movie III! Ärligt talat så är inte jätte duktig.. än! Har inte stuntat SERIÖST på ett tag eftersom jag lirar online för det mesta. Men njut av filmen och ge kommentarer. Dåliga kommentarer är nog också bara bra så jag vet vad jag ska förbättra! Behöver ett annat program att spela in med så kan ni ge några tips kanske? (använder fraps nu) Och även ett redigerings program har sett en del videos på sidan och vissa har riktigt FETA program! (Tell me please!) Jag glömde nästan, jag är ny här på forumet men har lirat GTA Vice city & GTA san andreas ganska länge. Vice city - ps2 San andreas - ps2 & PC http://www.youtube.com/watch?v=NbyFv1_BfjU Peace Johan K Redigerad 3 juli, 2007 av JohanK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Tycker att den var sissådär, men ganska bra för att vara ganska ny keep it up Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Jag är inte så insatt i stunting, men jag tyckte det såg ut som att du gjorde... ganska enkla stunts. Fast jag vet inte. Helt okej annars. Välkommen till forumet btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Stunten var ju helt okej för att vara nybörjare. ... men du gjorde ju i princip samma stunt genom hela filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 KOllade på dina andra filmer också, såg det som att du var en som inte är så jätteinsatt i stunting, men du spelar SA mycket och gillar att modda och hålla på att leka... Skulle du vilja börja stunta på riktigt vidarebefodrar jag deig nog till GTAStuning.com. Dock var det roligt att se dina filmer. Angående program så... Skaffa reggad version av fraps (så a texten försvinner) och skaffa Soy Vegas om redigering. Det var lite kul i din film, det kändes som nått typ Jackass, Wildboyz eller nått när det tonade fra med lite pauser emellan och varje klipp hade egen musik Men aja, det var kul att kolla =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Jag tyckte den var bra, du är inne på ett bra spår. Nu tycker jag du ska testa att landa lite högre tak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Well,kollade på dina filmer och bike park var ju absolut skönast,riktigt nice!! Huge cohonos to you my friend Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Nice! Men vad heter låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohanK Skrivet 9 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Nice! Men vad heter låten? Låten heter: Trick Daddy ft. Lil Jon & Twista- Let's Go Peace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts