chucky.swe Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Jaha,nu går det ett nytt virus på msn igen,denna gången myalbum2007,nedanför här kan du se hur det ser ut om du möter på någon som har blivit smittad av denna möjliga epidemi. http://img523.imageshack.us/img523/7451/viruspamsnux0.th.jpg Så,acceptera inte MyAlbums2007 om någon skickar den. Ps: Vet att det finns ganska lika varianter som den här men det är lika bra att varna för varje virus som kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 De som accepterar dessa får skylla sig själva och jag skrattar inombords åt dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Usch, flera av mina kontakter har fått det och jag har blivit bemött av den texten ett antal gånger. Hata. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 De som accepterar dessa får skylla sig själva och jag skrattar inombords åt dem Så sant. Man tycker ju att ingen i svensktalande människa borde vara så dum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Så sant. Man tycker ju att ingen i svensktalande människa borde vara så dum. Man kanske har engelsktalande kontakter som smittar dig. Det händer mig fast jag klickar aldrig på länkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Haha, jag accepterade, trodde det var min kompis som fjantade sig. Sen kom jag på, i sista sekunden, att det nog var ett sånt där msn-virus som sprids ibland, så jag packade aldrig upp filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Vad är det i zippen, alltså. hur blir själv a viruset till en process?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 hmm, är det ingen som har funderat att denna borde vara i msn topicen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Öppnar man det skickar du det vidare till alla kontakter. En på Lan tog emot. Gör det inte. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 6 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 hmm, är det ingen som har funderat att denna borde vara i msn topicen eller? Dessvärre bryr sig ingen om den,så det är bättre att göra nya trådar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts