Hultenius Skrivet 22 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2002 Jag läste det här nyss och kunde inte låta bli att posta det Man förstår verkligen vilket hat det finns mot terroristerna: "USA:s försvar har lagt motsvarande 80 miljoner svenska kronor på utvecklingen av spelet – som vem som helst kan ladda ned gratis via nätet" "I spelet som lanserades på den amerikanska nationaldagen kan man skjuta terrorister på löpande band." "I spelet vinner alltid amerikanerna" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2002 faktist ganska snyggt. får ladda ner det i morgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Fi fan va kul jag håller på att ladda hem det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Americas army är nog världens bästa spel...JAG ÄLSKAR DET!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Jag läste det här nyss och kunde inte låta bli att posta det Man förstår verkligen vilket hat det finns mot terroristerna: "USA:s försvar har lagt motsvarande 80 miljoner svenska kronor på utvecklingen av spelet – som vem som helst kan ladda ned gratis via nätet" "I spelet som lanserades på den amerikanska nationaldagen kan man skjuta terrorister på löpande band." "I spelet vinner alltid amerikanerna" Vart laddar man det spelet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 är det kul jag håller på att ladda hem det tur att man har bredbang puhhh!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Vart laddar man det spelet?? tyck på länken som hultan har skrivit så finns det en länk där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 går det att spela mp på det och i såfall hur kan alltid amerikanerna vinna? <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 går det att spela mp på det och i såfall hur kan alltid amerikanerna vinna? <_> Amerikanarna kanske är odödliga eller så kör man inbördeskrig, USA vs USA. Själv har jag ingen aning, jag har inte äns spelat det... än.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 går det att spela mp på det och i såfall hur kan alltid amerikanerna vinna? Det är bara nått dom skrivit. Du kan vara vad du vill och är du bra nog så vinner du ju... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Det är bara nått dom skrivit. Du kan vara vad du vill och är du bra nog så vinner du ju... ok... 29% färdigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Mitt e färdigt!! men man måste ju va medlem på american sidan!!! o det har blivit nå skit jag försöker o så stå det att dom ska skicka ett lysenord till mig!jag ska fiks det i morgon!!nu ska jag o sova!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 24 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2002 Fan det går ju inte!!det står att jag sla regristrera mig påwww.americasarmy.com men jag har gjort det sen när jag ska logga in!!går det inte!!!Är det nån som har spelet o spelat det online!!bärätta snälla!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2002 går det att spela mp på det och i såfall hur kan alltid amerikanerna vinna? Så Här skriver AftonBladet... "Men även om motståndarna vinner, har USA vunnit. För båda lagen ser sig själva som amerikaner, berättar Henrik Rudin." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2002 Så Här skriver AftonBladet... "Men även om motståndarna vinner, har USA vunnit. För båda lagen ser sig själva som amerikaner, berättar Henrik Rudin." ok, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 1 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2002 Så Här skriver AftonBladet... "Men även om motståndarna vinner, har USA vunnit. För båda lagen ser sig själva som amerikaner, berättar Henrik Rudin." det är ju helt sjukt och töntigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 1 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2002 Det är ju sämst nu!!Jag har lässnat!! Nu spelar jag: Battlefield 1942 demot multiplayer för det har inte kommit ut ennu det e först kungligt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ninja Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 (redigerad) kan ingen skicka det till mig? jag fatar inte hur man gör! mitt e_mail är:christian@processautomation.net SNÄLLA!! Redigerad 6 december, 2002 av ninja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 ja laddade hem det för ca ett halv år sen. men ja tycker de e tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ninja Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 men iallafall vill jag prova det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts