chucky.swe Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 (redigerad) Åh herrejävlar. Du är -6% emo! Screen kommer snart. Eller inte. Äh.. minus 6% var det iaf. Redigerad 5 december, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 JOBBTESTET Passade in perfekt på mig Brandman/Polis Även det jag siktar på. Finfint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 JOBBTESTET Passade in perfekt på mig Brandman/Polis Även det jag siktar på. Finfint! Jag blev Barnskötare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 (redigerad) JOBBTESTET Passade in perfekt på mig Brandman/Polis Även det jag siktar på. Finfint! Psykolog, fuck off. *Gör om testet* Vad fan, blev psykolog igen. *Tjurar* Redigerad 8 december, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 JOBBTESTET Passade in perfekt på mig Brandman/Polis Även det jag siktar på. Finfint! ... Målare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 JOBBTESTET Passade in perfekt på mig Brandman/Polis Även det jag siktar på. Finfint! Jag blev sekreterare. Glöm det, aldrig någonsin. Blä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 JOBBTESTET Journalist. Vem vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 JOBBTESTET Passade in perfekt på mig Brandman/Polis Även det jag siktar på. Finfint! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/tyzauplwkrzd.PNG Lol, wut? Nej, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Jag blev kock. Konstigt, jag kan knappt koka nudlar rätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 FLORIST? Nej nu jävlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Psykolog! Jag har alltid velat bli det i smyg, men det är ju skitsvårt att komma in på det programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Sjuksköterska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 (redigerad) HUDTERAPUT?! Men om jag har haft handexem så passar det bättre med journalist står det, det stämmer iaf smått. Ska köra igen. Edit, efter lite fjantande blev jag läkare. Men han fortsätter babbla om handexem?! Redigerad 8 december, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Psykolog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Jag förstod inte heller det där med handeksem.. http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Sekreterare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Gjorde emo testet. ''Erik, Du är så extremt lite emo så att det saknas mått över det. Ungefär lika lite som gamle Göran. Varför gjorde du ens det här testet kan man undra. Dåligt, Sämre, Du. Du är -3% Emo!'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Jag blev kock. Fast om jag hade handeksem så skulle jag bli journalist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Läkare blev jag (fast jag vill bli psykolog). Hah, beskrivningen är så jävla skön. En nästan sjuklig läggning för fakta och en analytisk inställning till livet hjälper dig att lösa komplexa problem och ta svåra beslut. Det är egenskaper få har. Ibland kan din jag-vet-bäst-attityd gå till överdrift. För även när du tvivlar på dina egna argument håller du fast vid dem som en envis åsna. Du behöver också kärlek. Glöm inte det! Det passar in på mig exakt. Fast jag är inte så envis om jag vet att jag har fel. Men att på bara några frågor få fram en så träffsäker beskrivning är rätt häftigt. En stor snyting till allt "du är unik"-svammel. Hur lyder beskrivningen för psykolog? Eller är den lite annorlunda beroende på vad man svarat? Skulle vilja se den iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Läkare, znark.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts