VickeX Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Your Real Name Is: Damn U Ugly Your Real Parents Are: Lil Jon & Kanye West You Think You Are: laid in the shade with a glass of lemonade In 10 Years You'll Be: richer than bill gates Your Children Will: hate you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 What is the first name of the person you will marry? You will marry: Chicago You will live in: Houston You will have this many kids: 15 You will have this much money: 8405937 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Who U Really Are Your Real Name Is: Bob Your Real Parents Are: Danny Glover & Kirsten Dunst You Think You Are: Cute In 10 Years You'll Be: Still drinking out of the milk carton Your Children Will: Hate their grandparents - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - What will be the first letter of the person you marry? First letter of the person you will marry: L - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - A 8-ball--I Can Guess Ur Name And Ur Gender Ur Name Is: Dipshit Ur Sex Is: Transvestite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Your Real Name Is: Marsha Your Real Parents Are: Pee-Wee Herman & Baby Bop You Think You Are: Handsome In 10 Years You'll Be: living on public assistance Your Children Will: hate their grandparents Ante is 26% gay! Loosen up straight mate! these days women like a man with softer edges to grab onto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 HUR EMO ÄR DU?!?!? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/2tqtvnozl74m.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 HUR EMO ÄR DU?!?!? 10% EMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Linus, Du är så extremt lite emo så att det saknas mått över det. Ungefär lika lite som gamle Göran. Varför gjorde du ens det här testet kan man undra. Dåligt, Sämre, Du. Du är 10% Emo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Varför är alla mindre emo än mig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Tester fulla med särskrivningar går ju bara fetbort alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Jorge, Du är inte alls emo! Inte nånstans och anledningen till varför du fick mer än 0% är förmodligen du gissade på nån av frågorna. Bättre lycka nästa gång! Du är 16% Emo! Hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Äsch, jag gjorde testet ändå... Gjorde det seriöst och fick -3%. Känns bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Sir Umberto XVI Lord of Lords and Land, Du är så extremt lite emo så att det saknas mått över det. Ungefär lika lite som gamle Göran. Varför gjorde du ens det här testet kan man undra. Dåligt, Sämre, Du. Du är 3% Emo! Jahaja. *googlar "fashioncore"* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Simon, Du är så extremt lite emo så att det saknas mått över det. Ungefär lika lite som gamle Göran. Varför gjorde du ens det här testet kan man undra. Dåligt, Sämre, Du. Du är 13% Emo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 HAHAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Är 4% emo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Du är -3% Emo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Äsch, jag gjorde testet ändå... Gjorde det seriöst och fick -3%. Känns bra. Herregud, det är inte sant. Jag gjorde testet också igen. Gissa vad jag fick? 56 %. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Herregud, det är inte sant. Jag gjorde testet också igen. Gissa vad jag fick? 56 %. --- Jag klantade mig på andra delen av sifferminnetestet. Trodde att det hade blivit fel och att jag var tvungen att göra om samma sak igen, men precis när jag tryckte på "gå vidare" så såg jag något om "bakvänd.." Var det meningen att man skulle skriva siffrorna i omvänd ordning, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 18 på matematik och språk Max var 20, medel 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 HAHAH lol, du är så ägd. Du är -3% Emo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 0% emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts