Jump to content

Tester och Undersökningar

Siana
 Share

Recommended Posts

Aldrig hört talas om det tidigare, men verkar handla om detta(?): http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=8520

Det var ett fenomen som dök upp för väldigt länge sedan. Tråden du länkar till är dess ursprung men jag vill minnas att det blev ett populärt citat, som förmodligen inte går att hittas eftersom många av de gamla trådarna är borta. Det var det absolut äldsta jag kunde komma och tänka på, oldschool-test #1.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 5 months later...

Jag fick:

You Scored as MisterWhoopee

TYVÄRR: -arbetar du som fyrvaktare. -röker du pipa. -läser du Hemingway. LYCKLIGTVIS: -är du en omtyckt forumpappa! -är du nostalgisk! -är du avslappnad!

MisterWhoopee

92%

Henkibojj

79%

Umberto

79%

P-C

75%

eXotic

67%

Verkar vara rätt många som fått Whoopee, så jag känner mig väl inte allt för unik :)

Speciellt när jag inte änns finns med som alternativ :D

.. och varför är det Tyvärr på att man älskar Luleå? Det är ju det bästa som hänt norrland! <3

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gjorde också om det, eftersom det var ett par år sedan och mycket har hänt på senare tid. Men, tydligen så är jag och Umb fortfarande bästisar lika som bär.

You Scored as Umberto

TYVÄRR: -är du så jävla tråkig. -är du hostil. -är du jobbig med ditt jävla "jag-vet-bäst". LYCKLIGTVIS: -är du en övertygande hest! -gör du magnifika serier! -är du rolig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Political compass:

Economic Left/Right: -5.50

Social Libertarian/Authoritarian: 3.64

http://www.politicalcompass.org/facebook/p...50&soc=3.64

Rätt väntat, fick snarlikt resultat vid ett tidigare tillfälle.

:D

Inte helt oväntat resultat för min del, men jag trodde mig faktiskt lite längre åt vänster. Men, vissa frågor var lite *hmm* ..

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blev tydligen MisterWhoopee, rolig quiz Herr U!

Political compass:

Economic Left/Right: -5.50

Social Libertarian/Authoritarian: 3.64

http://www.politicalcompass.org/facebook/p...50&soc=3.64

Rätt väntat, fick snarlikt resultat vid ett tidigare tillfälle.

Economic Left/Right: 8.62

Social Libertarian/Authoritarian: 2.87

Ungefär mellan Thatcher och Friedman. Väldigt likt Ron Paul och de brittiska Conservatives.

Så här såg det ut i Europa 2008.

eu2008_1157289_1.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men, vissa frågor var lite *hmm* ..

Ja verkligen, man kan ju inte påstå att det är ett fullt pålitligt test (liksom alla andra internetquiz) men det verkar ju ge en hyfsad korrekt bild på ens åsikter.

Hehe kom att tänka på att om man ska dra en gräns för "extrema" åsikter enligt denna kompass, borde väl gränsen dras vid -5/5 åt alla fyra riktningar? I sådana fall är jag alltså numer att klassas som extremvänster! :D

Redigerad av dibel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja verkligen, man kan ju inte påstå att det är ett fullt pålitligt test (liksom alla andra internetquiz) men det verkar ju ge en hyfsad korrekt bild på ens åsikter.

Hehe kom att tänka på att om man ska dra en gräns för "extrema" åsikter enligt denna kompass, borde väl gränsen dras vid -5/5 åt alla fyra riktningar? I sådana fall är jag alltså numer att klassas som extremvänster! :D

Nja, med tanke på att Sverige redan är extremvänster, samt mest vänster i EU, och fortfarande inte är på den vänstra sidan bör linjen för extrem dras när linjen till vänstersidan korsas. Alla åsikter vänster om dessa bör vara någorlunda extrema, precis som de som är mest till höger, kanske 7-8 och upp kan klassas som den andra extremen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, med tanke på att Sverige redan är extremvänster, samt mest vänster i EU, och fortfarande inte är på den vänstra sidan bör linjen för extrem dras när linjen till vänstersidan korsas. Alla åsikter vänster om dessa bör vara någorlunda extrema, precis som de som är mest till höger, kanske 7-8 och upp kan klassas som den andra extremen.

Pyttsan, vilket tokeri du har fått för dig.

Jag är en femtedels bög, väldigt intressant! Funderar på om jag ska dela upp min krogtid så att 80% av gångerna går jag på normala klubbar medan 20% av gångerna skall Patricia samt andra gayklubbar besökas. Vad tycks, mina kära GTAsajtare?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tokig eller?

---

http://www.moral-politics.com/xpolitics.aspx?menu=Home

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Your scored 2 on Moral Order and 0.5 on Moral Rules.

The following categories best match your score (multiple responses are possible):

1. System: Authoritarianism - Stämmer väl bra.

2. Ideology: Social Republicanism - Mjo visst, men direktdemokrati dåra.

3. Party: No match. - Individualelitism ftw!

4. Presidents: Gerald Ford - President Ford verkar ha varit en hyvens karl.

5. 04' Election: John Kerry - Ingen åsikt.

6. 08' Election: John McCain - Ingen åsikt.

Redigerad av dibel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The following categories best match your score (multiple responses are possible):

System: Conservatism, Liberalism

Ideology: Capital Republicanism, Capital Democratism

Party: Republican Party, Democratic Party

Presidents: Gerald Ford

04' Election: John Kerry

08' Election: John McCain

Se på fan! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor