Jump to content

Tester och Undersökningar

Siana
 Share

Recommended Posts

Efter lite hjälp från Umberto så har jag knepat ihop ett kort quiz som kretsar kring de olika medlemmarna på GTAsajten!

http://quizfarm.com/quizzes/quiz/Siana/forumquizet/

En del saker behöver man ha varit medlem länge för att känna till, andra handlar om väldigt nya händelser. Sidan är buggig som satan så ni kan ju se att bilderna ligger lite varstans... Men det går att se dem och klicka ändå (bilden på ett inlägg får ni väl däremot kanske öppna i en ny flik och ctrl+scrolla eller liknande).

Lycka till! Klarar ni sista frågan är jag imponerad! ^_^

65 %, klarade sista, wie.

OCH DET FANNS JUH EN FRÅGA MED MEJJE SOM ALTERNATIV!11 :innocent:

Redigerad av Curly
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allt förutom you're more of a follower than a leader stämmer rätt så bra.

What Animal are You?

My Results:

full_140823763_1076473_0.jpg

Sheep You are a sheep. You're more of a follower than a leader, and prefer a more peaceful day than a busy one. You're very compassionate and like to help those in need. You make time for plans and are true to your Håller med till 100%!.

What Animal are You?

My Results:

full_140823763_1076473_0.jpg

Sheep You are a sheep. You're more of a follower than a leader, and prefer a more peaceful day than a busy one. You're very compassionate and like to help those in need. You make time for plans and are true to your Håller med till 100%!.

Vafan :innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wolf

You are the wolf. You like company, but don't mind being alone at times. You're usually calm, unless provoked or annoyed. You'll do anything to protect your family and friends if need be. You enjoy silence and are a bit mysterious at times. You can be a bit apathetic, but it suits your personality.

Stämmer ganska bra! :innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Din personlighetstyp:

Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The river Styx runs through this level of Hell, and in it are punished the wrathful and the gloomy. The former are forever lashing out at each other in anger, furious and naked, tearing each other piecemeal with their teeth. The latter are gurgling in the black mud, slothful and sullen, withdrawn from the world. Their lamentations bubble to the surface as they try to repeat a doleful hymn, though with unbroken words they cannot say it. Because you lived a cruel, vindictive and hateful life, you meet your fate in the Styx.

Jag är inte så dyster, utan rätt glad och possitiv. Däremot kan jag bli riktigt förbannad ibland och bara skrika rätt ut. Så det är i Styx jag hör hemma om jag hamnar i helvetet :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter lite hjälp från Umberto så har jag knepat ihop ett kort quiz som kretsar kring de olika medlemmarna på GTAsajten!

http://quizfarm.com/quizzes/quiz/Siana/forumquizet/

En del saker behöver man ha varit medlem länge för att känna till, andra handlar om väldigt nya händelser. Sidan är buggig som satan så ni kan ju se att bilderna ligger lite varstans... Men det går att se dem och klicka ändå (bilden på ett inlägg får ni väl däremot kanske öppna i en ny flik och ctrl+scrolla eller liknande).

Lycka till! Klarar ni sista frågan är jag imponerad! :(

Kul! Jag har länge haft en liknande idé, har vi tur så verkställer jag den någon gång också. :)

18/20 fick jag, den med mongokräm var emellertid 100% tur eftersom har aldrig hört det citatet innan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor