Jump to content

Tester och Undersökningar

Siana
 Share

Recommended Posts

You are the wolf. You like company, but don't mind being alone at times. You're usually calm, unless provoked or annoyed. You'll do anything to protect your family and friends if need be. You enjoy silence and are a bit mysterious at times. You can be a bit apathetic, but it suits your personality.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...
Tha Personlighetstest bitches! 41 frågor.

Jaha! :confused:

----

Vart i helvete är du på väg?

Third Level of Hell

In the third circle, you find yourself amidst eternal rain, maledict, cold, and heavy. The gluttons are punished here, lying in the filthy mixture of shadows and of putrid water. Because you consumed in excess, you meet your fate beneath the cold, dirty rain, amidst the other souls that there lay unhappily in the stinking mud. Cerebus, a canine monster cruel and uncouth with his three heads and red eyes, dwells in this level. He growls and tears at the damned with his teeth and claws. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till viss del stämmer personlighetstestet :P

Umberto skulle passa som en nyhetsskribent och kicken kan jag föreställa mig är extravers :confused:

På tal om helvetet:

infidell_1119580_0.jpg

Eight level of hell, betyder det typ att jag kommer att brinna dubbelt mer än er? :)

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till viss del stämmer personlighetstestet :(

Umberto skulle passa som en nyhetsskribent och kicken kan jag föreställa mig är extravers :)

På tal om helvetet:

Eight level of hell, betyder det typ att jag kommer att brinna dubbelt mer än er? :P

Du har en bra bit att klättra innan du kommer till skärselden i alla fall, och bara därifrån är det långt till himlen :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...

Efter lite hjälp från Umberto så har jag knepat ihop ett kort quiz som kretsar kring de olika medlemmarna på GTAsajten!

http://quizfarm.com/quizzes/quiz/Siana/forumquizet/

En del saker behöver man ha varit medlem länge för att känna till, andra handlar om väldigt nya händelser. Sidan är buggig som satan så ni kan ju se att bilderna ligger lite varstans... Men det går att se dem och klicka ändå (bilden på ett inlägg får ni väl däremot kanske öppna i en ny flik och ctrl+scrolla eller liknande).

Lycka till! Klarar ni sista frågan är jag imponerad! :innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter lite hjälp från Umberto så har jag knepat ihop ett kort quiz som kretsar kring de olika medlemmarna på GTAsajten!

http://quizfarm.com/quizzes/quiz/Siana/forumquizet/

En del saker behöver man ha varit medlem länge för att känna till, andra handlar om väldigt nya händelser. Sidan är buggig som satan så ni kan ju se att bilderna ligger lite varstans... Men det går att se dem och klicka ändå (bilden på ett inlägg får ni väl däremot kanske öppna i en ny flik och ctrl+scrolla eller liknande).

Lycka till! Klarar ni sista frågan är jag imponerad! :innocent:

Vad det inte Helsingborg

rabarben

höll på? ^_^

Hade 19/20 jag med, hade fel på vem som låste munkartråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

You got 15 answers correct out of 20 (75.00%).

Du kanske inte har hängt med sen dag ett, eller du kanske helt enkelt inte är inloggad varje vaken sekund, men du har fortfarande god koll på nästan allt som sker på forumet.

You scored incorrect answer to questions: #2, #8, #13, #16, #18

Question#. 8 Hjälper dig med din dator, han gör.

Your Answer: BOT

Correct Answer: Curly

Darn, jag missade Yoda-referensen! ><

Bra jobbat Siana! Synd att sidan är så buggig dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor