Marquis Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Yeye, låter väl helt okej, MisterWhoopee är ju en schöning även fast han inledde häxjakten på mig i vampyrleken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 (redigerad) Att det fanns en viss dominans på "Eudoros"-resultatet var väntat men jag måste säga att jag är ganska förvånad över att så många blir "mig". Jag antar att furfags, sexuella avvikelser samt hundar-vs-katter är mina argument? Nope, faktiskt inte. Det skulle vara för obvious. Haha, självklart, men Umberto, som skapat quizen, vet ju ingenting. Det är väl därför det är skillnad. Yeah, yeah. Jag vet mer än jag egentligen vill veta om er relation... Du har gjort det igen Umberto, fan vad du gör mig glad Tack. Kul! Redigerad 17 december, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Ja några dagar sent så upptäcker jag såhär på morgonkvisten den 17 december att jag nästan missat ett betydande vetenskapligt experiment, bara att sätta igång då... 83% sig själv är väl ganska ok. Var man bara sig själv vore det väl lite tråkigt? Trevligt med lite Umberto och AngryAxel-fasoner också. Tycker det är lite kul att jag antingen hamnar ganska högt upp eller långt ner i andras resultat. "Antingen eller" liksom. Marquis, bra att det är ok ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Politisk kompass. http://www.politicalcompass.org/ Jag. Svarade dock lite löst på vissa iom att det finns frågor jag inte tänkt så mycket på: http://img338.imageshack.us/img338/2193/polcompassvr8.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 http://bayimg.com/image/pammaaabn.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 (redigerad) Jag ligger nästan med Gandhi. http://img145.imageshack.us/img145/9958/fddfrg4.png Redigerad 9 januari, 2009 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Jag får inte in bilden i min post men så här står det: Your political compass Economic Left/Right: -1.00 Social Libertarian/Authoritarian: 0.15 Visste väl att jag var någonstans i mitten! Lite mer åt vänster på den här kompassen dock. Betyder det att jag är höger här i Sverige eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Usch... --- Economic Left/Right: -5.50 Social Libertarian/Authoritarian: -6.15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 (redigerad) Usch... --- Economic Left/Right: -5.50 Social Libertarian/Authoritarian: -6.15 Jag tror vi fick exakt samma. Eller, nej, min är ett steg till höger, tror jag. Redigerad 9 januari, 2009 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Usch... Vadå usch? Jag gillar inte statlig inblandning i ekonomin och då blir det så där. Tycker f.ö. att testet har vissa brister iom att det rör ihop politiska, moraliska och ekonomiska frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Your political compass Economic Left/Right: 0.12 Social Libertarian/Authoritarian: -2.46 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 Vilket djur är du? --------- Wolf You are the wolf. You like company, but don't mind being alone at times. You're usually calm, unless provoked or annoyed. You'll do anything to protect your family and friends if need be. You enjoy silence and are a bit mysterious at times. You can be a bit apathetic, but it suits your personality. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 Vilket djur är du? --------- Wolf You are the wolf. You like company, but don't mind being alone at times. You're usually calm, unless provoked or annoyed. You'll do anything to protect your family and friends if need be. You enjoy silence and are a bit mysterious at times. You can be a bit apathetic, but it suits your personality. Gud vad bra motiveringen stämde! Hyena You are a hyena. You have great stamina and work well together with others. You usually vocalize your thoughts and feelings, and are very intelligent. You're bold and tend to go with the flow, fearlessly wondering what's ahead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 Hyena You are a hyena. You have great stamina and work well together with others. You usually vocalize your thoughts and feelings, and are very intelligent. You're bold and tend to go with the flow, fearlessly wondering what's ahead. Ska vi bilda klubb? Hyena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 Vilket djur är du? --------- Wolf You are the wolf. You like company, but don't mind being alone at times. You're usually calm, unless provoked or annoyed. You'll do anything to protect your family and friends if need be. You enjoy silence and are a bit mysterious at times. You can be a bit apathetic, but it suits your personality. Ich bin eine wolf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 http://pici.se/pictures/YcCLjmihm.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 Allt förutom you're more of a follower than a leader stämmer rätt så bra. What Animal are You? My Results: Sheep You are a sheep. You're more of a follower than a leader, and prefer a more peaceful day than a busy one. You're very compassionate and like to help those in need. You make time for plans and are true to your Håller med till 100%!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts