GiZmo Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 (redigerad) Körde IQ testet, svarade helt random och fick 92.. Jag fick högre än medel på alla kategorier förutom Relationsfrågor då jag fick 7 (medel var 10) Redigerad 30 november, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Jag fick 118 för länge sedan. Ska göra om snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Jag fick 118 för länge sedan. Ska göra om snart! Muhuhu! Jag har 119! Tänker köra om på torsdag, då är det fisk i skolan. Ska ju tydligen hjälpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 130 har jag fått som bäst, om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 6 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2008 Namn: Smartio Ditt totalresultat: 101 Resultatkategori: Genomsnittlig Grattis till fullföljandet av IV-testet. Klicka på "Skriv ut" i din browser, om du vill spara ditt testresultat. Varje del har ett maximumresultat på 20. Medelresultatet är 10. Bildfrågor Parametrar: icke-verbalt tänkande, samtidig bearbetning, rumsvisualiseringssyntes, visuell bearbetning Resultat i bilddel Genomsnittligt resultat 10 Ditt resultat 10 Frågor om ordförråd Parametrar: verbal konceptbildning, semantisk kunskap, långtidsminne, stimulans i tidig miljö, intellektuell nyfikenhet Resultat i språkdel Genomsnittligt resultat 10 Ditt resultat 14 Minnesfrågor Mäter: minne, förmåga att ordna i följd, symboliskt innehåll, koncentration Resultat i minnesdel Genomsnittligt resultat 10 Ditt resultat 10 Relationsfrågor Mäter: verbalt tänkande, konceptualisering, konceptbildning, semantiskt innehåll Resultat i del för logiskt tänkande Genomsnittligt resultat 10 Ditt resultat 15 Matematikfrågor Mäter: minne, symboliskt innehåll, slutledningsförmåga Resultat i matematikdel Genomsnittligt resultat 10 Ditt resultat 14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Namn: StellHell Ditt totalresultat: 121 Resultatkategori: Hög Grattis till fullföljandet av IV-testet. Totalresultat Du fick bättre resultat än 91 % av populationen. Resultat på ordtest: 117.5 Resultat på performancetest: 126.7 Delresultat Varje del har ett maximumresultat på 20. Medelresultatet är 10. Bildfrågor l Genomsnittligt resultat 10 Ditt resultat 16 Frågor om ordförråd Genomsnittligt resultat 10 Ditt resultat 15 Minnesfrågor Genomsnittligt resultat 10 Ditt resultat 17 Relationsfrågor Genomsnittligt resultat 10 Ditt resultat 17 Matematikfrågor Genomsnittligt resultat 10 Ditt resultat 14 Styrkor och svagheter <allt låg på förväntad> Slå det klockan åtta på morgonen med ett handful med öl i blodet och ingen sömn sen igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Namn: StellHell Ditt totalresultat: 121 Resultatkategori: Hög Grattis till fullföljandet av IV-testet. Totalresultat Du fick bättre resultat än 91 % av populationen. Resultat på ordtest: 117.5 Resultat på performancetest: 126.7 Delresultat Varje del har ett maximumresultat på 20. Medelresultatet är 10. Bildfrågor l Genomsnittligt resultat 10 Ditt resultat 16 Frågor om ordförråd Genomsnittligt resultat 10 Ditt resultat 15 Minnesfrågor Genomsnittligt resultat 10 Ditt resultat 17 Relationsfrågor Genomsnittligt resultat 10 Ditt resultat 17 Matematikfrågor Genomsnittligt resultat 10 Ditt resultat 14 Styrkor och svagheter <allt låg på förväntad> Slå det klockan åtta på morgonen med ett handful med öl i blodet och ingen sömn sen igår. There's no need for an excuse. Ha i baktanken att jag skrev det här kvart över ett på morgonen när jag nyss gjort körkortsteori och inte käkat någon frukost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Jag fick 118! Trodde jag skulle få runt 50. Stog att jag var övernormal. Wtf? Jag har alltid sett på mig själv som dummare än andra. Oj då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Gjorde iq-testet nu och fick 127. 130 på orden, 121,5 på performancetestet, 18 på matematik, 17 på relationer, 16 på minne och 15 på bilderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Jag fick 118! Trodde jag skulle få runt 50. Stog att jag var övernormal. Wtf? Jag har alltid sett på mig själv som dummare än andra. Oj då. Självfallet är "IQ-test" på internet extremt tillförlitliga och ofelbara. Verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Självfallet är "IQ-test" på internet extremt tillförlitliga och ofelbara. Verkligen. Man tackar Klart att man inte kan lita fullständigt på ett Internet IQ-test, det fattar till och med en "övernormal" kille som jag, men man kan väl få drömma om ett intelektuellt liv ibland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Man tackar Klart att man inte kan lita fullständigt på ett Internet IQ-test, det fattar till och med en "övernormal" kille som jag, men man kan väl få drömma om ett intelektuellt liv ibland? Är du säker på att det är "övernormal" och inte "över normal"? Blir lite fel, you know. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kidrock Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 jag har nog glömt bort hur allmänbildat man bör vara idag egentligen, det var ju aplänge sen jag gick i gymnasiet. Så jag kan ju knappt komma ihåg något av matten, samhällslektionerna, geografin etc. För nu känns det som att jag bara sitter o tänker på sånt som jag är intresserad av och inte alls tar in någonting annat. Kom o tänka på det här igår nämligen när min polare bad mig göra den här quizen http://www.sr.se/sida/artikel.aspx?Program...artikel=2449008 (tror jag fick en poäng av 12). Desto bättre presterade jag på denna quiz som också polarn länkade till mig. http://www.level7.nu/texter/read.php?id=181991 (tror jag fick 5 rätt av 7, det måste ju banne mig vara godkänt iaf). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 (redigerad) Fick 7 rätt på den första Och 4 på den andra. Anser dock inte att detta är så mycket allmänbildning, eftersom det är inom två så specifika ämnen Redigerad 12 december, 2008 av VenoM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 jag har nog glömt bort hur allmänbildat man bör vara idag egentligen, det var ju aplänge sen jag gick i gymnasiet. Så jag kan ju knappt komma ihåg något av matten, samhällslektionerna, geografin etc. För nu känns det som att jag bara sitter o tänker på sånt som jag är intresserad av och inte alls tar in någonting annat. Kom o tänka på det här igår nämligen när min polare bad mig göra den här quizen http://www.sr.se/sida/artikel.aspx?Program...artikel=2449008 (tror jag fick en poäng av 12). Desto bättre presterade jag på denna quiz som också polarn länkade till mig. http://www.level7.nu/texter/read.php?id=181991 (tror jag fick 5 rätt av 7, det måste ju banne mig vara godkänt iaf). Tar mig tillfället att flytta och merga denna. Lounge > Tester och undersökningar nästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 (redigerad) Kära kollegor, Efter omfattande forskning och utveckling i vårt källarlaboratorium under de bayerska Alperna kan jag, å hela forskarteamets vägnar, med stor glädje meddela att det senaste i psykologisk forskning - GTAsajtens Psykotest nu har "uppdaterats" till version 2.0! Samtliga 100 frågor har ersatts av nya och ca 10 st av de 25 möjliga personlighetsresultaten har bytts ut mot nya "personligheter"! Själva grunden för testresultaten är, med ytterst få undantag, hämtade ur DENNA tråd. Det är allstå INTE (LÄS:INTE!) MINA, personliga, åsikter som återspeglas i resultaten. Resultaten följer mallen: 3 korta negativa påståenden+3 korta positiva påståenden. Dessutom har Groenings gula figurer ersatts av Peyos blå dito... Med vänlig hälsning, Mr. U Forskningsledare GTAsajtens Psykotest v 2.0! PS. Om du inte blir dig själv (och du är med i testet) lider du av en allvarlig personlighetsstörning. Hjälp! Jag lider av en allvarlig personlighetsstörning. PPS. Resultatet bör tas på största allvar och med avsaknad av humor. DS. Redigerad 18 maj, 2010 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 (redigerad) TYVÄRR: -är du dryg. -är du en gamling. -är du överdrivet syrlig. LYCKLIGTVIS: -är du otroligt smart! -är du kvicktänkt! -är du stilren på flera plan! mr_tobbe 92% Saleen 75% P-C 71% kattälskaren 67% Tackleberry 67% Maimstream 67% Henkibojj 63% kicken 62% Eudoros 59% Tikki 54% GiZmo 50% Umberto 50% Lajnux 50% Kebab 50% The Dude 50% Jacker 50% Vice. 46% Karatemorfar 46% Tweak 46% AngryAxel 46% eXotic 42% Mordos 42% KalleR 38% Hultenius 38% MisterWhoopee 17% Eloge till Umb, för det verkar ju fungera. Redigerad 14 december, 2008 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 (redigerad) You Scored as Umberto TYVÄRR: -är du så jävla tråkig. -är du hostil. -är du jobbig med ditt jävla "jag-vet-bäst". LYCKLIGTVIS: -är du en övertygande hest! -gör du magnifika serier! -är du rolig! Umberto 92% Saleen 83% eXotic 83% Eudoros 75% Jacker 71% Lajnux 71% Maimstream 67% Mordos 67% kattälskaren 67% Vice. 63% mr_tobbe 63% Tikki 59% Henkibojj 59% Tackleberry 58% kicken 54% GiZmo 50% KalleR 50% Hultenius 50% P-C 50% Tweak 50% The Dude 42% Kebab 29% AngryAxel 29% MisterWhoopee 21% Karatemorfar 13% Redigerad 15 december, 2008 av Umberto link removed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Oh yeah! Riktigt fint jobbat U-dawg. Som tobbe sade; det fungerar ju verkligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Haha, sweet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts