Jump to content

Tester och Undersökningar

Siana
 Share

Recommended Posts

GTAsajtens psykotest [sWE]

You scored as a Merkky

Grattis! Du är Merkky! -Du är coooool. -Du förstörde en viktig del. -Du kan stänga av styrhjälp med någon av F-tangenterna. -Du är lätt på pKz´s sida i det hära.

Merkky

92%

Qouad

79%

Pico

75%

Kebab

75%

Vice.

67%

P-C

67%

KvaddadPadda

67%

StellHell

67%

darkjak

59%

Henkibojj

58%

skribb

54%

Jacker

54%

The Dude

50%

guardian

50%

Lajnux

50%

AngryAxel

46%

kicken

46%

Tweak

42%

Umberto

38%

R2D2

34%

agent47

34%

Hultenius

33%

KalleR

29%

eXotic

25%

ERROLS_TRUMMA

17%

Ptja. Pico på tredje plats så jag klagar inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sååå coolt! :P Nu blev jag mig själv, till 100%!!

GTAsajtens psykotest [sWE]You scored as a Tweak

Grattis! Du är Tweak! -Du är en skön grabb. -Du är konstig och har ett fult namn. -Du är en jobbig person med jobbig attityd. -Du är ett snowboardtrick.

Tweak 100%

Qouad 100%

Jacker 75%

Kebab 63%

KvaddadPadda 63%

agent47 63%

Pico 63%

AngryAxel 59%

P-C 54%

R2D2 50%

The Dude 50%

Jäkligt bra människor resten av listan också.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara 17% Umberto. (w00t)

"Mina" åsikter i det där testet kretsar kring politik och samhällsfrågor och eftersom jag är en ultrakonservativ extremgalning är det inte så jättemånga som får mig högt på sina listor, nej. :P

Thanks, Gecko. Bobby's feeling horny. (w00t)

You're welcome, Kosai.

Varför är inte jag med i listan över GTAsajtare i psyktestet? Jag kan väl hamna under "Du är astråkig, lämna forumet ögonaböj". Undrar hur många som skulle bli mig. Spammerz troligen :P

Ja du, nånstans måste man ju dra en gräns men jag kanske gör ett nytt test med andra medlemmar. Får se...

Hursomheltst var det några medlemmar jag TÄNKTE ha med i det HÄR testen men jag kunde helt enkelt inte hitta tillräckligt många klara åsikter/argument av dem som jag kunde använda i testet. (w00t)

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gjorde det också en gång till och fick mig igen. Nästan 100 % också.

Inte så pjåkiga människor på min lista heller.

"Mina" åsikter i det där testet kretsar kring politik och samhällsfrågor och eftersom jag är en ultrakonservativ extremgalning är det inte så jättemånga som får mig högt på sina listor, nej. :P

Du kom åtminstone på tredjeplats på min lista. Har dock märkt att vi delar många åsikter, så inte så jättekonstigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTAsajtens psykotest [sWE]

You scored as a Hultenius

Grattis! Du är Hultenius! -Du är nationell kändis. -Du är upptagen med viktigare saker än forumet. -Du är GUD! -Du är ganska rädd för omvärlden och tror alltid det värsta.

Hultenius

83%

guardian

75%

The Dude

75%

Henkibojj

71%

Umberto

71%

Vice.

59%

P-C

58%

darkjak

58%

R2D2

54%

Jacker

46%

StellHell

46%

Lajnux

46%

Tweak

42%

Merkky

42%

AngryAxel

38%

kicken

38%

KvaddadPadda

33%

Pico

33%

agent47

25%

Qouad

21%

KalleR

17%

ERROLS_TRUMMA

17%

Kebab

13%

skribb

9%

eXotic

0%

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...

Vice.

92%

guardian

67%

Qouad

63%

Henkibojj

59%

The Dude

58%

Jacker

58%

ERROLS_TRUMMA

54%

Merkky

50%

AngryAxel

46%

Umberto

42%

StellHell

42%

agent47

42%

darkjak

38%

KalleR

38%

Tweak

38%

Pico

34%

P-C

33%

skribb

33%

Kebab

33%

KvaddadPadda

25%

Lajnux

21%

kicken

21%

R2D2

21%

Hultenius

17%

eXotic

8%

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

var inte bra på att kopiera in det men var 84% qouad

Grattis <_<

Gjorde testet häromdagen igen, minns inte vad jag blev senast, men den här gången blev jag mig själv. Måste säga att det är en blandning mellan att vara imponerad och lite rädd. Inte dåligt att kunna så mycket om så många forumiter att det kan funka så bra som det trots allt gör. (Att kicken memorerar allt om alla visste man ju, men inte att du satt med sån stenkoll)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis <_<

Gjorde testet häromdagen igen, minns inte vad jag blev senast, men den här gången blev jag mig själv. Måste säga att det är en blandning mellan att vara imponerad och lite rädd. Inte dåligt att kunna så mycket om så många forumiter att det kan funka så bra som det trots allt gör. (Att kicken memorerar allt om alla visste man ju, men inte att du satt med sån stenkoll)

Haha, jesus crice man! <_< Jag har ju inte tagit informationen ur huvudet, hahaha! <_<

Jag har använt google och sökfunktionen här på forumet!

T.ex. vill man veta någon av dina åsikter söker man orden "tycker" eller "anser" och i "Filter by member name" fyller man i Quoad. ;) Jag gjorde själv testet och det var bara ca 10-15 av påståendena som jag med säkerhet visste till vilken forumit de hörde. Det är btw en orsak till att många medlemmar inte kom med, jag kunde helt enkelt inte hitta tillräckligt många "åsikter" när jag sökte.

--

Jag har funderat på att göra ett nytt test, men jag vet inte om VAD jag ska göra. ?? :)

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jesus crice man! <_< Jag har ju inte tagit informationen ur huvudet, hahaha! <_<

Jag har använt google och sökfunktionen här på forumet!

T.ex. vill man veta någon av dina åsikter söker man orden "tycker" eller "anser" och i "Filter by member name" fyller man i Quoad. ;) Jag gjorde själv testet och det var bara ca 10-15 av påståendena som jag med säkerhet visste till vilken forumit de hörde. Det är btw en orsak till att många medlemmar inte kom med, jag kunde helt enkelt inte hitta tillräckligt många "åsikter" när jag sökte.

--

Jag har funderat på att göra ett nytt test, men jag vet inte om VAD jag ska göra. ?? :)

Oh, ehm, fail! <_< Så på de där du inte hittat något om mig kan man inte samla Qouad-poäng?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Qouad

83%

AngryAxel

75%

Hultenius

75%

KvaddadPadda

67%

Vice.

63%