Maimstream Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 GTAsajtens psykotest [sWE] You scored as a Merkky Grattis! Du är Merkky! -Du är coooool. -Du förstörde en viktig del. -Du kan stänga av styrhjälp med någon av F-tangenterna. -Du är lätt på pKz´s sida i det hära. Merkky 92% Qouad 79% Pico 75% Kebab 75% Vice. 67% P-C 67% KvaddadPadda 67% StellHell 67% darkjak 59% Henkibojj 58% skribb 54% Jacker 54% The Dude 50% guardian 50% Lajnux 50% AngryAxel 46% kicken 46% Tweak 42% Umberto 38% R2D2 34% agent47 34% Hultenius 33% KalleR 29% eXotic 25% ERROLS_TRUMMA 17% Ptja. Pico på tredje plats så jag klagar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Here you go THC-303: Thanks, Gecko. Bobby's feeling horny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Varför är inte jag med i listan över GTAsajtare i psyktestet? Jag kan väl hamna under "Du är astråkig, lämna forumet ögonaböj". Undrar hur många som skulle bli mig. Spammerz troligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Varför är inte jag med i listan över GTAsajtare i psyktestet? Jag kan väl hamna under "Du är astråkig, lämna forumet ögonaböj". Undrar hur många som skulle bli mig. Spammerz troligen Zzzzzzzzz... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 (redigerad) http://quizfarm.com//section_image/2008/03/22/234925/kicken.gif GTAsajtens psykotest [sWE] You scored as kicken Grattis! Du är kicken! -Du är den vita bland alla svarta. -Du är lite avundsjuk. -Du är för random i dina skämtningar. -Du var den enda som hade ett vettigt svar. Redigerad 10 december, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Jag blev Qouad. Bra eller dåligt? Du måste antagligen vara bäst Qouad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 (redigerad) Sååå coolt! Nu blev jag mig själv, till 100%!! GTAsajtens psykotest [sWE]You scored as a Tweak Grattis! Du är Tweak! -Du är en skön grabb. -Du är konstig och har ett fult namn. -Du är en jobbig person med jobbig attityd. -Du är ett snowboardtrick. Tweak 100% Qouad 100% Jacker 75% Kebab 63% KvaddadPadda 63% agent47 63% Pico 63% AngryAxel 59% P-C 54% R2D2 50% The Dude 50% Jäkligt bra människor resten av listan också. Redigerad 16 juni, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 (redigerad) Bara 17% Umberto. "Mina" åsikter i det där testet kretsar kring politik och samhällsfrågor och eftersom jag är en ultrakonservativ extremgalning är det inte så jättemånga som får mig högt på sina listor, nej. Thanks, Gecko. Bobby's feeling horny. You're welcome, Kosai. Varför är inte jag med i listan över GTAsajtare i psyktestet? Jag kan väl hamna under "Du är astråkig, lämna forumet ögonaböj". Undrar hur många som skulle bli mig. Spammerz troligen Ja du, nånstans måste man ju dra en gräns men jag kanske gör ett nytt test med andra medlemmar. Får se... Hursomheltst var det några medlemmar jag TÄNKTE ha med i det HÄR testen men jag kunde helt enkelt inte hitta tillräckligt många klara åsikter/argument av dem som jag kunde använda i testet. Redigerad 16 juni, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Jag gjorde det också en gång till och fick mig igen. Nästan 100 % också. Inte så pjåkiga människor på min lista heller. http://pici.se/pictures/eMfpDIGpj.png "Mina" åsikter i det där testet kretsar kring politik och samhällsfrågor och eftersom jag är en ultrakonservativ extremgalning är det inte så jättemånga som får mig högt på sina listor, nej. Du kom åtminstone på tredjeplats på min lista. Har dock märkt att vi delar många åsikter, så inte så jättekonstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 (redigerad) Mitt resultat. Originellt. Redigerad 17 juni, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Bra eller dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 GTAsajtens psykotest [sWE] You scored as a Hultenius Grattis! Du är Hultenius! -Du är nationell kändis. -Du är upptagen med viktigare saker än forumet. -Du är GUD! -Du är ganska rädd för omvärlden och tror alltid det värsta. Hultenius 83% guardian 75% The Dude 75% Henkibojj 71% Umberto 71% Vice. 59% P-C 58% darkjak 58% R2D2 54% Jacker 46% StellHell 46% Lajnux 46% Tweak 42% Merkky 42% AngryAxel 38% kicken 38% KvaddadPadda 33% Pico 33% agent47 25% Qouad 21% KalleR 17% ERROLS_TRUMMA 17% Kebab 13% skribb 9% eXotic 0% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Vice. 92% guardian 67% Qouad 63% Henkibojj 59% The Dude 58% Jacker 58% ERROLS_TRUMMA 54% Merkky 50% AngryAxel 46% Umberto 42% StellHell 42% agent47 42% darkjak 38% KalleR 38% Tweak 38% Pico 34% P-C 33% skribb 33% Kebab 33% KvaddadPadda 25% Lajnux 21% kicken 21% R2D2 21% Hultenius 17% eXotic 8% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 (redigerad) var inte bra på att kopiera in det men var 84% qouad Redigerad 20 juli, 2008 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 var inte bra på att kopiera in det men var 84% qouad Grattis Gjorde testet häromdagen igen, minns inte vad jag blev senast, men den här gången blev jag mig själv. Måste säga att det är en blandning mellan att vara imponerad och lite rädd. Inte dåligt att kunna så mycket om så många forumiter att det kan funka så bra som det trots allt gör. (Att kicken memorerar allt om alla visste man ju, men inte att du satt med sån stenkoll) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 (redigerad) Grattis Gjorde testet häromdagen igen, minns inte vad jag blev senast, men den här gången blev jag mig själv. Måste säga att det är en blandning mellan att vara imponerad och lite rädd. Inte dåligt att kunna så mycket om så många forumiter att det kan funka så bra som det trots allt gör. (Att kicken memorerar allt om alla visste man ju, men inte att du satt med sån stenkoll) Haha, jesus crice man! Jag har ju inte tagit informationen ur huvudet, hahaha! Jag har använt google och sökfunktionen här på forumet! T.ex. vill man veta någon av dina åsikter söker man orden "tycker" eller "anser" och i "Filter by member name" fyller man i Quoad. Jag gjorde själv testet och det var bara ca 10-15 av påståendena som jag med säkerhet visste till vilken forumit de hörde. Det är btw en orsak till att många medlemmar inte kom med, jag kunde helt enkelt inte hitta tillräckligt många "åsikter" när jag sökte. -- Jag har funderat på att göra ett nytt test, men jag vet inte om VAD jag ska göra. ?? Redigerad 21 juli, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Haha, jesus crice man! Jag har ju inte tagit informationen ur huvudet, hahaha! Jag har använt google och sökfunktionen här på forumet! T.ex. vill man veta någon av dina åsikter söker man orden "tycker" eller "anser" och i "Filter by member name" fyller man i Quoad. Jag gjorde själv testet och det var bara ca 10-15 av påståendena som jag med säkerhet visste till vilken forumit de hörde. Det är btw en orsak till att många medlemmar inte kom med, jag kunde helt enkelt inte hitta tillräckligt många "åsikter" när jag sökte. -- Jag har funderat på att göra ett nytt test, men jag vet inte om VAD jag ska göra. ?? Oh, ehm, fail! Så på de där du inte hittat något om mig kan man inte samla Qouad-poäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 (redigerad) Oh, ehm, fail! Så på de där du inte hittat något om mig kan man inte samla Qouad-poäng? Njae, alltså 4 av åsikterna är "dina" åsikter. Fyller man i "håller med fullständigt" på alla dem blir man 100% Qouad. Redigerad 21 juli, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Njae, alltså 4 av åsikterna är "dina" åsikter. Fyller man i "håller med fullständigt" på alla dem blir man 100% Qouad. ahaaa...nu jävlar börjar jag fatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Qouad 83% AngryAxel 75% Hultenius 75% KvaddadPadda 67% Vice. 63% Lajnux 63% Umberto 58% Jacker 58% Pico 58% darkjak 58% guardian 54% kicken 54% eXotic 50% agent47 50% Henkibojj 50% The Dude 50% Tweak 46% P-C 46% Kebab 46% ERROLS_TRUMMA 46% KalleR 46% R2D2 42% Merkky 42% StellHell 38% skribb 29% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts