Umberto Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Nu blev jag fundersam. Vad menar du med bilden? Att du inte orkar läsa den? *Syftar på orca.jpg* Good job, grasshopper. http://img.flashback.info/images/smilies2/yes.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Blev en Kebab på GTAsajtentestet. In your face! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 In your face! Måste ju erkänna att det känns jobbigt att jag skulle blockat mig själv om jag träffade mitt alter-ego på MSN... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 http://quizfarm.com/section_image/2008/03/22/234925/pico.jpg But I always say... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 You scored as a guardian Grattis! Du är guardian! -Du är guldis. -Du är den enda som aldrig haft porrbilder på datorn. -Du är typ som en warrior. -Du är inte så mycket för racingspel. Oh, yes värsta är att det där stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 You scored as a Henkibojj Grattis! Du är Henkibojj! Kul andraplatsare också! Det pekar ju lite grann till min fördel, att jag inte fjäskar utan snarare är likasinnad med honom. Eller nåt. Men jag förstod inte riktigt sammanfattningen av mig. -Du är ju som en egen liten affär. - Va? Kunnig eller? -Du var här nyss. - Va? Konstant inloggad? -Du har fått med det mesta. - Långposter, I suppose? -Du är den som återstår. - Va? Jäkla bra test, måste jag säga! Synd bara att jag till en tredjedel består av ERROL-symptom Jag misstänker att de frågor som var "mina" var PS3 vs. Xbox 360 och W0rd-filtret; har jag fel? Vilka var det mer? (Bump, ja, men jag hörde talas om den först idag.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Var hittar man GTAsajten testet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Var hittar man GTAsajten testet? På sida 19. http://quizfarm.com/quiz_repository/gtas/234925/ np. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 (redigerad) Var hittar man GTAsajten testet? Tre sidor bak. Burn in hell, Marky. Redigerad 9 juni, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Jag blev Vice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Vice. 79% Merkky 79% The Dude 75% Bara 17% Umberto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 You scored as a KalleR Grattis! Du är KalleR! -Du är sjukt lik killen i Ondskan. -Du är alltid online. -Du är en sur liten pojkvasker. -Du är vad man skulle kalla "en het kille". :wub::wub::wub::wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Hm, att jag inte sett det där testet förut. Top 3: Vice. 84% Pico 67% darkjak 54% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 P-C blev jag:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 OMG, I am Vice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Katter är MYCKET bättre än hundar. You scored as a Pico Grattis! Du är Pico! -Du är asiatiska flingor. -Du är en andlig ledare vars uppgift på denna vackra jord är att ge folket en tillfredställelse som gör att vi alla kan trivas bättre. -Du är på krigsstigen. -Du är vansinnigt rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 -Du är ju som en egen liten affär. - Va? Kunnig eller? -Du var här nyss. - Va? Konstant inloggad? -Du har fått med det mesta. - Långposter, I suppose? -Du är den som återstår. - Va? Själva testresultatet består av ett kort meddelande, följt av 4 konstateranden som andra medlemmar någon gång har gjort om den medlem ni får som resultat. Det är alltså INTE jag som har hittat på dem eller sagt det och ibland kan de vara minst sagt besynnerliga (och kränkande). Ibland har jag dock tagit mig vissa friheter (á la Aftonbladet) för att ändra innebörden lite grann... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 (redigerad) Okej, men I still don't get it. Wait... A-HA!!!! Detektiv Henki skrider till verket!! "Egen liten affär" "Du var här nyss" "Du har fått med det mesta" "Du är den som återstår" Totalt random inlägg; du är fucking galen, Umberto! We löv you! Åh, by the way, ge mig en kaka för jag vet vad du refererar till när du säger "grasshopper". Good job, grasshopper. http://img.flashback.info/images/smilies2/yes.gif RESPECT Redigerad 14 juni, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 Tack, tack. Here you go THC-303: http://www.newsdesk.se/files/04c3ed104e90de7ce5d518ed0f1b98ef/resources/ResourceHiresImage/thumbnails/ballerina_enskild_kaka_medium.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 Jäklar GTAsajtens psykotest [sWE] You scored as a R2D2 Grattis! Du är R2D2! -Du brukar vara hård mot noobs vilket aldrig är fel. -Du är så jävla tråkig. -Du är en tusen gånger bättre debattör än pKz. -Du är skyldig VickeX en Jolt Cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts