Jump to content

Tester och Undersökningar

Siana
 Share

Recommended Posts

Jaha. Är det verkligen så? Jorå, jag kommer inte ihåg att någon sagt något av påståendena till mig, men jag minns att jag 'hört' dom. Roligt/Inte konstigt att jag hamnade bland dom sista på din lista, vi är så olika det går att bli ( ;) ).

Det känns även som det är lite övervikt eller vad man säger på mig och Duden/Vice.? Kan det vara sant? Eller så är det bara att många är lika dom, självklart.

Ja, det är så. Jag använde google för att få fram allt det där. T.ex. på Tweak, google: site:gtasajten.com/forum "Tweak är" osv.

Mjo, det kan vara en liten övervikt på dem men jag tycker att testet ändå är relativt exakt och balanserat.

Så jag är neger mörkhyad eh? xD Ser ingen likhet mellan mig o carl heller >_<

Psykologisk forskning har bevisat att du är en typisk Carl.

:P

Bryr mig inte om testet i sig, är bara ute efter att få fram vad det står om man blir StellHell.

DET kommer jag inte ihåg men jag kommer ihåg din Simpsons-karaktär..

lol2_855817_0.gif

Ledtråd: KalleR är officer Lou.... :P

----

Stort tack för kommentarerna! Jag konstruerar kanske ett nytt test så småningom. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det är så. Jag använde google för att få fram allt det där. T.ex. på Tweak, google: site:gtasajten.com/forum "Tweak är" osv.

Mjo, det kan vara en liten övervikt på dem men jag tycker att testet ändå är relativt exakt och balanserat.

Psykologisk forskning har bevisat att du är en typisk Carl.

:D

DET kommer jag inte ihåg men jag kommer ihåg din Simpsons-karaktär..

lol2_855817_0.gif

Ledtråd: KalleR är officer Lou.... ;)

----

Stort tack för kommentarerna! Jag konstruerar kanske ett nytt test så småningom. :P

LOL som fan. Sökte på site:gtasajten.com/forum "StellHell är" och "Stell är" vilket visade sig vara det sjukaste jag sett. Hahaha!

*edit*

MEN MEN MEN! FITTA!

The Dude

75%

Umberto

75%

StellHell

75%

Så blir det Umb. Pallar inte klicka i fler gånger nu alltså!

*edit 2*

Fulhaxade. Hade 3 svarsalternativ, ett för Umb, dude och stell. Tog rätt till slut. (Då alla 3 såklart var vad jag tyckte)

dy42i97kfojk.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTAsajtens psykotest [sWE]

You scored as a The Dude

Grattis! Du är The Dude! -Du är värd det. -Du är ledaren för all ont här. -Du bryr dig. -Du ska storma in och säga att "Nuthin but a G thang" är den bästa hiphop-låten någonsin och att Snoops röst äger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha!

"-Du är egentligen bara en stor lögnare och du lever i en enda stor lögn till liv."

Otroligt skarpsint av dig Umberto, det tog mig ett bra tag att lyckas hitta det du syftade på och då visste jag ändå vad jag skulle googla på! Underbart bra jobbat! :naughty:

Har du läst hela förresten?

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha!

"-Du är egentligen bara en stor lögnare och du lever i en enda stor lögn till liv."

Otroligt skarpsint av dig Umberto, det tog mig ett bra tag att lyckas hitta det du syftade på och då visste jag ändå vad jag skulle googla på! Underbart bra jobbat! :naughty:

Har du läst hela förresten?

Nepp. Jag läste bara i google. ^_^

Welcome back!! celb202_991852_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor