Jump to content

Tester och Undersökningar

Siana
 Share

Recommended Posts

Lawl

GTAsajtens psykotest [sWE]

You scored as a The Dude

Grattis! Du är The Dude! -Du är värd det. -Du är ledaren för all ont här. -Du bryr dig. -Du ska storma in och säga att "Nuthin but a G thang" är den bästa hiphop-låten någonsin och att Snoops röst äger.

Bra Test! :)

Edit: jag kunde nog inte bli mig själv för jag finns nog inte ens med på listan :D

Redigerad av Juster
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, som jag uppfattat det är påståendena de olika personerna får saker som folk sagt om dem nån gång. Hajar ni?

Jaha. Är det verkligen så? Jorå, jag kommer inte ihåg att någon sagt något av påståendena till mig, men jag minns att jag 'hört' dom. Roligt/Inte konstigt att jag hamnade bland dom sista på din lista, vi är så olika det går att bli ( :) ).

Det känns även som det är lite övervikt eller vad man säger på mig och Duden/Vice.? Kan det vara sant? Eller så är det bara att många är lika dom, självklart.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själva testresultatet består av ett kort meddelande, följt av 4 konstateranden som andra medlemmar någon gång har gjort om den medlem ni får som resultat. Det är alltså INTE jag som har hittat på dem eller sagt det och ibland kan de vara minst sagt besynnerliga (och kränkande). Ibland har jag dock tagit mig vissa friheter (á la Aftonbladet) för att ändra innebörden lite grann... :)

Ja, Kicken, så är det! Om alla bara hade läst första inlägget hade det gått bättre. :D

På vilka sätt är vi olika?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor