Mathias Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Hahaha jag blev Qouad Mig själv på fjärde plats. You scored as a QouadGrattis! Du är Qouad! -Du är duktig som vanligt. -Du är den enda som sett dom. -Du är lägst level. -Du överdrev lite. Vilken simpson? Sett vad? Lägst level? Jag överdrev? Jag fattar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 (redigerad) Lawl GTAsajtens psykotest [sWE] You scored as a The Dude Grattis! Du är The Dude! -Du är värd det. -Du är ledaren för all ont här. -Du bryr dig. -Du ska storma in och säga att "Nuthin but a G thang" är den bästa hiphop-låten någonsin och att Snoops röst äger. http://quizfarm.com/section_image/2008/03/22/234925/thedude.gif Bra Test! Edit: jag kunde nog inte bli mig själv för jag finns nog inte ens med på listan Redigerad 23 mars, 2008 av Juster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Alltså, som jag uppfattat det är påståendena de olika personerna får saker som folk sagt om dem nån gång. Hajar ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 (redigerad) Grattis! Du är Vice.! -Du är en riktigt go pedofil. -Du är en mamma. -Du är "stor" på forumet. -Du är en trevlig gubbe. http://quizfarm.com/section_image/2008/03/22/234925/vice.gif Redigerad 23 mars, 2008 av saffecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 (redigerad) Alltså, som jag uppfattat det är påståendena de olika personerna får saker som folk sagt om dem nån gång. Hajar ni? Jaha. Är det verkligen så? Jorå, jag kommer inte ihåg att någon sagt något av påståendena till mig, men jag minns att jag 'hört' dom. Roligt/Inte konstigt att jag hamnade bland dom sista på din lista, vi är så olika det går att bli ( ). Det känns även som det är lite övervikt eller vad man säger på mig och Duden/Vice.? Kan det vara sant? Eller så är det bara att många är lika dom, självklart. Redigerad 23 mars, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Själva testresultatet består av ett kort meddelande, följt av 4 konstateranden som andra medlemmar någon gång har gjort om den medlem ni får som resultat. Det är alltså INTE jag som har hittat på dem eller sagt det och ibland kan de vara minst sagt besynnerliga (och kränkande). Ibland har jag dock tagit mig vissa friheter (á la Aftonbladet) för att ändra innebörden lite grann... Ja, Kicken, så är det! Om alla bara hade läst första inlägget hade det gått bättre. På vilka sätt är vi olika? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 (redigerad) Ja, Kicken, så är det! Om alla bara hade läst första inlägget hade det gått bättre. På vilka sätt är vi olika? Bara se på alla argumentationer och 'småbråk' vi haft under den korta tiden jag varit medlem här. Redigerad 23 mars, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Coolt att hela min topplista var folk jag tycker om! Jag var minst Kicken, darkjak och Hultenius. Underbart test Umberto. ------------- Jag blev Merkky och var inte ens med själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Alltså, som jag uppfattat det är påståendena de olika personerna får saker som folk sagt om dem nån gång. Hajar ni? Åh, det förstod inte jag heller. När blev jag kallad för fjortis/fyllebarn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 (redigerad) och var inte ens med själv. Inte jag heller, vi är för normala! Edit: Vafan är det bara jag som blev PC? Är det något fel på mig? Redigerad 23 mars, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Qouad - 88% Jacker - 75% The Dude - 67% P-C - 63% eXotic - 59% AngryAxel - 58% guardian - 58% KvaddadPadda - 54% R2D2 - 54% KalleR - 54% http://quizfarm.com/section_image/2008/03/22/234925/qouad.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Qouad - 88% Då är du och jag lika då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 (redigerad) . Redigerad 11 april, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Skittest, igen. Blev jacker, med typ 70%, mig själv under 50%.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Skittest, igen. Blev jacker, med typ 70%, mig själv under 50%.. Gör ett eget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 (redigerad) Qouad - 88% http://quizfarm.com/section_image/2008/03/22/234925/qouad.gif Oväntat. Mindre oväntat med Tweak, vi var trots allt lika coola som små Så jag är neger mörkhyad eh? xD Ser ingen likhet mellan mig o carl heller Redigerad 23 mars, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Vänta lite, jag är lik Merkky (88%). Kanske lite logiskt... Andra plats, Vice 71% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Det är förresten ganska hedrande att bli "Disco Stu". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Gör ett eget. Bryr mig inte om testet i sig, är bara ute efter att få fram vad det står om man blir StellHell. Kan inte göra mer än att rösta som jag tycker, och så är det inte äns likt vad testet tycker jag är som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Bryr mig inte om testet i sig, är bara ute efter att få fram vad det står om man blir StellHell. Kan inte göra mer än att rösta som jag tycker, och så är det inte äns likt vad testet tycker jag är som. Cooling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts