Jump to content

Tester och Undersökningar

Siana
 Share

Recommended Posts

Nu jävlar! Dr Freud, dr Jung och jag har spenderat 14 veckor i ett källarlaboratorium under de bayerska alperna för att ta fram det senaste i modern psykologisk testning. Testet består av 100 (woot!) påståenden om i princip ALLT, vilka Ni skall ta ställning till och testet kommer därefter att bestämma Ert rätta jag ur en ganska stor samling medlemmar från gtasajtens forum. Det här testet är 39% bättre, snyggare, fetare, varmare och hårdare än det gamla och "frågorna" är mycket mindre "träffande".

OM Ni inte blir Er själva (dvs om Ni råkar vara med bland de möjliga resultaten) beror det på:

1. Ni har ljugit när Ni svarade på testet; medvetet eller undermedvetet (dvs Ni förtränger Ert rätta jag).

eller

2. Ni lider av en allvarlig personlighetsstörning. (Hjälp. Jag lider av en allvarlig personlighetsstörning.)

Det är m.a.o. inte testet det är fel på! :D

Efter några provkörningar av testet har våra trogna assistenter doktorand Chimp och forskarassistent Pogo kommit fram till att testet fungerar bäst om man använder alla 7 "knappar" som finns till förfogande. Testresultatet kan förvridas om man endast använder sig av de 2 "knapparna" längst ut, så att säga.

Själva testresultatet består av ett kort meddelande, följt av 4 konstateranden som andra medlemmar någon gång har gjort om den medlem ni får som resultat. Det är alltså INTE jag som har hittat på dem eller sagt det och ibland kan de vara minst sagt besynnerliga (och kränkande). Ibland har jag dock tagit mig vissa friheter (á la Aftonbladet) för att ändra innebörden lite grann... :)

Så här borde det se ut:

Grattis! Du är Member!

-Du är ganska blåst.

-Du är sjukt snygg.

-Du loggade ut.

-Du är en av få som verkligen passar i leggings.

Som ni ser krävs det en hel del hjärnkapacitet och sinne för filosofi för att tolka testresultatet.

Eftersom testprogrammet är skit kommer det dock att i verkligheten se ut såhär:

Grattis! Du är Member! -Du är ganska blåst. -Du är sjukt snygg. -Du loggade ut. -Du är en av få som verkligen passar i leggings.

Utsagorna avkiljs hursomhelst med tankestreck. Ni fattar.

Kom ihåg att testresultatet bör tas på största allvar.

Som extrabonus får ni dessutom veta ert alter ego ur The Simpsons. :(

GNNN! ENOUGH! To the godamn test already!

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu jävlar!

"Kent är ett bra band." :)

------

GTAsajtens psykotest [sWE]

You scored as a P-C

Grattis! Du är P-C!

-Du är den ultimate asslickern och blir knappast permabannad.

-Du är ju sjuk i huvudet.

-Du är en hygglig typ.

-Du är det enda rätta.

P-C 79%

darkjak 79%

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LOLOLOLOLOL!!

---

Mycket bra test. Du får gärna göra mer sådana här liknande saker relaterat med forumet! :) Stor eloge till dig!

---

Lol. Jag blev mig själv, trodde helt ärligt att jag antingen skulle bli Cyprez eller SlewME under en viss tid där.

---

Grattis! Du är kicken! -Du är den vita bland alla svarta. -Du är lite avundsjuk. -Du är för random i dina skämtningar. -Du var den enda som hade ett vettigt svar.

--

Jag var den enda som hade ett vettigt svar? Det får jag ta och tänka efter vad det kan betyda. Samma sak med "Den vita bland dom svarta". Gärna lite förklaringar, mister!!

--

2m0147armwla.png

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTAsajtens psykotest [sWE]

You scored as a KalleR

Grattis! Du är KalleR! -Du är sjukt lik killen i Ondskan. -Du är alltid online. -Du är en sur liten pojkvasker. -Du är vad man skulle kalla "en het kille".

KalleR

96%

Merkky

88%

guardian

71%

R2D2

67%

Vice.

67%

The Dude

63%

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha jag blev Qouad :) Mig själv på fjärde plats.

You scored as a QouadGrattis! Du är Qouad! -Du är duktig som vanligt. -Du är den enda som sett dom. -Du är lägst level. -Du överdrev lite.

Qouad 79% P-C 71% Jacker 71% Tweak 67% Pico 59% The Dude 58% Kebab 54% R2D2 50%

Coolt att hela min topplista var folk jag tycker om! Jag var minst Kicken, darkjak och Hultenius.

Underbart test Umberto.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor