felshoe Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Jag är tydligen 71% festprisse. Fast.. Njae. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Extremt värdelöst fest-test. inget av alternativen stämde på mig. antingen skulle man nörda dator eller supa. och värdelös musik i musik frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Fan jag blir så sur på mig själv som sitter och gör såna där test, jag vet ju att jag alltid mår fysiskt illa av hur dåliga svarsalternativen är. Fan! Jag är 63% festprisse. Ja, verkligen helt superkassa svarslaternativ. Men jag blev 73% festprisse i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Not surprising. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Haha, för första gången någonsin så passar en "ännu-ett-test-med-riktigt-kassa-svarsalternativ-resultatstext" in helt klockrent på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Dvärgen, du är 23% FESTPRISSE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Dvärgen, du är 23% FESTPRISSE! 26%. Noerd ftw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Dvärgen, du är 23% FESTPRISSE! 26%. Noerd ftw? Fick 27. Jag är inte lika nördig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Kassa svartsalternativ. Tog det som var mest likt det jag skulle vilja svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Hur mycket festprisse är du? 63 % Festprisse och skvättgråt över svarsalternativen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 63% festprisse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 (redigerad) edit: Nere för "kalibrering". Redigerad 20 mars, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 You scored as a Henkibojj Grattis du är Henkibojj! Citat: "I have made this letter longer, because I have not had the time to make it shorter." -Blaise Pascal. - lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Blev nästan mig själv ju... F.ö kände jag mig mycket träffad av vissa frågor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 (redigerad) Nämen! Titta vad jag hittade när jag surfade runt! 84 frågor test-taking magical fun-fun! Massor av olika resultat! http://img.flashback.info/images/smilies2/yes.gif Jag blev (omg!) Umberto!! http://img.flashback.info/images/smilies2/grin.gif Jävla pisstest. Grattis du är skribb! Citat: "How can I believe in God when just last week I got my tongue caught in the roller of an electric typewriter?" -Woody Allen. skribb - 100% Pico - 96% P-C - 88% Henkibojj - 84% StellHell - 83% Redigerad 20 mars, 2008 av KalleR Länk borttagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 (redigerad) Hmm.. Jag gissade att det skulle bli övervikt på skribb där ja. Jag tar ner det tillfälligt och kalibrerar ( ) några grejer. @Stell: Plz ta bort quoten så att den gamla versionen inte blir kvar, det blir ändå bara db-error om någon försöker använda den. Redigerad 20 mars, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Haha, underbart test. Har inte tagit det, men ser frågorna och vad man kan bli. Men fixa till den, vill också ta't Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 @Stell: Plz ta bort quoten så att den gamla versionen inte blir kvar, det blir ändå bara db-error om någon försöker använda den. Tell me about it. Jag satt länge och var noga med vad jag svarade, men så fick jag errormeddelandet i slutet. Jäkligt kul idé förresten, det förvånar mig inte att just du kom på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 "12. Det är snyggt med hatt." Ska jag känna mig träffad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Haha, åh, jag blir sjukt sugen på det där testet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts