saffecool Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 You are 40% Geek! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Vilket mytologiskt djur är du? "You're a dragon. You're smart and cunning, and enjoy taking risks. Your need for independence is an advantage, but sometimes it alienates you from others. As far as *good* and *evil*, you're pretty neutral--but you may have something of a wicked streak." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Vilket mytologiskt djur är du? "You're a dragon. You're smart and cunning, and enjoy taking risks. Your need for independence is an advantage, but sometimes it alienates you from others. As far as *good* and *evil*, you're pretty neutral--but you may have something of a wicked streak." Fick samma. Skittest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Fick samma. Skittest. Det jag störde mig mest på var att man inte kunde välja stad i frågan "Where would you most like to live?", som borde vara rätt... självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Fick samma. Skittest. Me too. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 (redigerad) Oh, gissa vad jag blev? ...dragon. Redigerad 24 januari, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 GRYPHON!!11111oneoneoneoen22121 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 You're a pegasus. You're very calm and loving. Something about you makes others want to get close to you, whether or not you feel the same way about them. You don't bond to others easily, but when you do it's long-lasting. Your alignment is *good*, but not so much that you can't have fun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 You're a phoenix. You can take anything from life and emerge none the worse for wear. Others admire you and are always chasing after you; whether or not you pay attention depends on your mood. Spontaneity is both a virtue and a vice in you. Your alignment is neutral, leaning slightly towards *good*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 22% geek 57% deppig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Såg en mycket intressant och en överraskande jämn undersökning/fråga på SuperStarts hemsida idag. Vill gärna att ni också ska svara på den, för den var väldigt fyndig. Vilken arm har du överst när du korsar armarna? Själv har jag vänster arm överst. Jag förstår knappt hur man kan ha höger hand överst. Tog runt 2 minuter innan jag själv förstog hur man var tvungen att ha högra överst, hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 (redigerad) Såg en mycket intressant och en överraskande jämn undersökning/fråga på SuperStarts hemsida idag. Vill gärna att ni också ska svara på den, för den var väldigt fyndig. Vilken arm har du överst när du korsar armarna? Själv har jag vänster arm överst. Jag förstår knappt hur man kan ha höger hand överst. Tog runt 2 minuter innan jag själv förstog hur man var tvungen att ha högra överst, hehe. För det mesta vänster. Följdfråga: Hur många provade detta för att se vilken arm som var överst? Redigerad 29 januari, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 För det mesta vänster. Följdfråga: Hur många provade detta för att se vilken arm som var överst? I DID, I DID Svar: Högerarm är överst Fan jag kan inte sluta garva :lol: Jag har bara sovit 2 timmar inatt så nu är allt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Såg en mycket intressant och en överraskande jämn undersökning/fråga på SuperStarts hemsida idag. Vill gärna att ni också ska svara på den, för den var väldigt fyndig. Vilken arm har du överst när du korsar armarna? Själv har jag vänster arm överst. Jag förstår knappt hur man kan ha höger hand överst. Tog runt 2 minuter innan jag själv förstog hur man var tvungen att ha högra överst, hehe. Hoho, jag har olika. Ibland höger och ibland vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Höger för det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 (redigerad) Såg en mycket intressant och en överraskande jämn undersökning/fråga på SuperStarts hemsida idag. Vill gärna att ni också ska svara på den, för den var väldigt fyndig. Vilken arm har du överst när du korsar armarna? Själv har jag vänster arm överst. Jag förstår knappt hur man kan ha höger hand överst. Tog runt 2 minuter innan jag själv förstog hur man var tvungen att ha högra överst, hehe. Höger. Känns verkligen obekvämt att lägga vänstra överst! Följdfråga: Hur många provade detta för att se vilken arm som var överst? Haha, jag. Edit: Fick 45% på nördtestet! Chansade dock rätt på flera stycken. Redigerad 29 januari, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 How nerdy are you? You are 19% geek. 34%. Allmänbildning. Vilket mytologiskt djur är du? "You're a dragon. You're smart and cunning, and enjoy taking risks. Your need for independence is an advantage, but sometimes it alienates you from others. As far as *good* and *evil*, you're pretty neutral--but you may have something of a wicked streak." Same. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Hur mycket brat är du? 50 %. () Hur mycket hippie är du? 8 %. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Fick samma. Skittest. Fick också Dragon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts