skribb Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Briljerar med sämsta internetkunskaperna på gtasajten. 19% rätt Raggare och intelligens går sällan ihop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Raggare och intelligens går sällan ihop Är man intelligent om man vet vem som grundade myspace? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Personality Disorder Test http://www.4degreez.com/misc/personality_disorder_test.mv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 (redigerad) Är man intelligent om man vet vem som grundade myspace? Haha, nä. Men det jag säger är sant. Testet var inte så bra, det har ju egentligen inte med Internet att göra om man vet vem som grundade vad, precis som du säger -- Paranoid: Moderate Schizoid: Moderate Schizotypal: Moderate Antisocial: Moderate Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Moderate Eller så är jag bara en socialfobisk misantrop Redigerad 3 januari, 2008 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 @ skribb: även om det var rätt många frågor borde det väl finnas något ännu mer omfattande test? Det där var dock det bästa jag kunde hitta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 @ skribb: även om det var rätt många frågor borde det väl finnas något ännu mer omfattande test? Det där var dock det bästa jag kunde hitta... Jag har inte sett nåt iaf! Kändes ändå som att den bara skrapade på ytan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 http://www.voolife.com/games/quizz/ --- Lol, stämmer inte in på mig, men aja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 http://www.voolife.com/games/quizz/ --- Lol, stämmer inte in på mig, men aja. Jag fick exakt samma! 57%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Fick 27% eller så. Föll nog på vem man ville helst vara frågan eller vad det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 http://www.voolife.com/games/quizz/ --- Lol, stämmer inte in på mig, men aja. Det är 17% synd om mig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Tyck synd om mig. Snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Tyck synd om mig. Snälla. Något säger mig att det där var väääääääldigt medvetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Något säger mig att det där var väääääääldigt medvetet. HUR KAN DU SÄGA SÅ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 http://www.voolife.com/games/quizz/ --- Lol, stämmer inte in på mig, men aja. Godtyckligt så det bajsar om det. Farligt att ta resultatet på allvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Godtyckligt så det bajsar om det. Farligt att ta resultatet på allvar. Såna där test är så tråkiga att göra, man märker ju själv på svarsalternativen är åt helvete. Fast i och för sig är väl nästan alla internet-test sådana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Jag är 81% o-deppig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 41 % synd om mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 44% synd om lilla mig! Finns det inga lite mer seriösa tester? Tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 59% synd om mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Ungefär som jag gissade i förväg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts